Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 20:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Så kom der lige lidt nyt, og nu blev jeg også overrasket :shock: http://www.psychointegrator.com/?p=274

Medlem

Geografisk sted: ja
Malkavian skrev:
Placebo er simpelthen umuligt, for man ved, når man bliver ramt.

Jeg har det lige omvendt! Og det ved jeg at mange andre også har. Det er en af de tricky ting ved salvia, som blandt andet gör en tripsitter så helvedes vigtig når man eksperimenterer med denne plante!

Som mange ved (tjek evt. erowid) så opleves rusen oftest som värende "sandheden" eller "virkeligheden". Man mister simpelthen taget om den daglige virkelighed, som man hele livet har kendt, og oplever udelukkende salvironin A's alternative virkelighed...det er lidt svärt at forklare.

Medlem
Brugeravatar

Funky fungus skrev:
Malkavian skrev:
Placebo er simpelthen umuligt, for man ved, når man bliver ramt.

Jeg har det lige omvendt! Og det ved jeg at mange andre også har. Det er en af de tricky ting ved salvia, som blandt andet gör en tripsitter så helvedes vigtig når man eksperimenterer med denne plante!

Som mange ved (tjek evt. erowid) så opleves rusen oftest som värende "sandheden" eller "virkeligheden". Man mister simpelthen taget om den daglige virkelighed, som man hele livet har kendt, og oplever udelukkende salvironin A's alternative virkelighed...det er lidt svärt at forklare.

Helt enig.

Jeg prøvede salvia 10x ekstrakt for nogle dage siden. Da jeg ikke er ryger, havde jeg svært ved at holde røgen nede i lang tid, og jeg regnede egentlig ikke med at der skete noget. Men pludselig blev jeg suget ind i sally's verden. Jeg var 100% overbevist om at det var virkeligheden jeg stod i. Da jeg vågnede igen stod jeg, til min store overraskelse, ude i min have og pegede på nogle træer. Jeg var altså løbet ud af mit værelse, ned af trapper, igennem huset og ud på min terrasse.

Så husk tripsitter!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey mennesker! Dejligt I viser interesse for tråden, jeg har slet ikke fået fulgt op på den herinde.

Grapefruit, lækker salvie-bonzai! Hvad er din fremgangsmåde til at tage stiklinger?

Jeg kan fortælle at jeg havde mig en lille prøveoplevelse med hende for et par måneder siden, et par uger efter jeg startede tråden her. Jeg tror ikke jeg fik brændt materialet kraftigt nok dog. Jeg fyldte en glaspibe med 0,3 gr. plantemateriale og smed mig hen i min seng med dæmpet belysning. Jeg sugede et temmelig kraftigt hvæs af piben, var pænt nervøs - jeg vidste SLET ikke hvad jeg skulle forvente. Tilstanden jeg røg hen i var meget bedøvet men som om det nærmere var hovedet der fortalte kroppen at den var bedøvet fremfor at det bare var kroppen der blev summende paralyseret. Derefter opstod der en hurtig følelse af at "være" min lænestol ved siden af mig, eller at have en form for communion med den.. svært(!) at beskrive og det var ikke så overbevisende igen, nærmere som ved et hypnogogia-stadie. Derefter faldt jeg hen i en paralyseret tilstand og havde ikke lyst til at bevæge mig, faldt i søvn en times tid bagefter (meget lig første gang jeg prøvede at ryge planten) og var lidt skuffet og trist over at hun ikke viste sig for mig denne gang. Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere med at tygge friske blade tror jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Det lyder ellers som du var tæt på, det med lænestolen kan jeg genkende.. Jeg blev simpelthen bare til den sofa jeg lå på ! :)

Junior medlem

Bonzai looket er sket lidt af sig selv. når jeg cutter over en node springer der enten 1 eller 2 skud ud ret tilfældigt (nu er der 3 skud fra samme side på én node ???) den vokser lidt som det passer den.

Mht. mine små salvia eventyr har jeg oplevet noget ret grineren:
efter 0,3g tørrede blade røget på en bong blev jeg ramt af en care-bear stare-ish regnbue som trak min krop ud i nogle linære farver, hvilket jeg syntes var det sjoveste i hele verden. Jeg grinede helt vildt voldsomt så min sitter heller ikke kunne lade være med at grine...

den plante er så sær...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]