Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej.

Har en rullet joint liggende, og har haft den siden før sommerferien, hvor jeg købte en masse færdigrullede. Den sidste her, er altså over 2 mdr. gammel, kan ikke engang huske om den jeg har tilbage er hash eller pot, og den ligge gemt i mit skab, så orker ikke lige at finde den frem og kigge efter :)

Men mit spørgsmål er, kan det være farligt at ryge gammelt hash/pot? og hvornår er det gammelt?

Mener at have læst, at det kunne være farligt at ryge muggen pot, men når den har lagt i en plastikpose i en kasse i skabet er der vel ikke stor sandsynelighed for at den mugner lige foreløbig? :)

Moderator
Brugeravatar

Det skulle der ikke være noget i vejen for. Med mindre der har været en del fugt i plastikposen eller svamp i skabet villle jeg ingen skrubler have med at ryge den :)

Medlem

Det lyder godt, så går der jo ikke noget til spilde :)

Medlem

Light that bad boy up :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
den kan du sagtens ryge.
ej helt ærligt. medmindre det skab der står rigtig langt fra dit hjem så syntes jeg godt nok ikke det kan være så svært at finde den.

Medlem

Jae, men det var første dag i skolen, så var færdig da jeg kom hjem, så slappede bare af foran computeren. Derfor orkede jeg ikke lige at rejse mig på det tidspunkt

Junior medlem

hejkarlåge skrev:
Jae, men det var første dag i skolen, så var færdig da jeg kom hjem, så slappede bare af foran computeren. Derfor orkede jeg ikke lige at rejse mig på det tidspunkt

Var det så en hash eller pot joint?:D - Og for fanden??? en joint der ligger gemt i skabet og samler støv :lol:..

Medlem

Det var en potjoint..

Den ligger bare bliver god, der er ikke noget bedre end en god årgangs-joint, haha :p

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Altså potten bliver ihvertfald ikke for gammel hvis den er tørret ordenligt, jeg har engang røget noget pot der var købt over 6 år tidligere og kun ligget pakket ind i sølvpapir i en skuffe, og man blev MAX høj af det :b personligt ville jeg nok splitte jointen ad og varme mixet en lille smule i sølvpapir og rulle jointen igen da tobakken ofte bliver krads og lidt klam i smagen hvis den har ligget i ristet tilstand i længere tid. Men det er måske bare mig der er lidt perfektionistisk med min rygning :D

Medlem

jeg selv have en klump lægende i et godt stykke tid, og da jeg ryg det var det fint nok.
men det lugte ikke rigtigt så meget, men det virkede fint nok.

Junior medlem

Geografisk sted: 6700 Esbjerg
Hey Lyng, godt og se du bruger forum :) Benno her :p

Er næsten sikker på din nol ikke kan blive for gammel, har aldrig selv oplevet eller hørt om andre som havde hash som var blevet gammelt og ikke kunne ryges. Din klump kan godt tørre ud og blive helt løs i det hvis det rigtig gammel, men tror sku stadig det kan ryges og give en skævert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]