Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Spice
Medlem

Jeg har lige smidt en ordre på 3g Gold versionen, så nu må vi se.

Jeg skal nok skrive et lille review så snart det er afprøvet :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Øgler skrev:
Det må jo komme an på en prøve.
Spice Diamond er bestilt og når jeg er en erfaring rigere, vil jeg ikke være silde ude med en anmeldelse!

Edit 4/8-2008: Det gik pænt stærkt! Bestilte det d. 29/7 fra UK og allerede i fredags, 1/8, havde posten været været forbi med pakken.

Urteblandingen dufter som en eller anden pibetobak jeg i tidernes morgen har stiiftet bekendtskab med. Kan ikke huske hvilken, men sådan lidt sødlig - ikke nogen ringe duft, men slet ikke i nærheden af cannabis!
Jeg fik trillet en lille joint med 0,2-0,3g.
Første indtryk var den ringe smag - det smagte en smule af brændt plastik, altså ikke nogen positiv smagsoplevelse!
Pga. smagen fik jeg ikke røget jointen færdig, men en lille stund efter kunne jeg mærke en tydelig, men ikke overvældende virkning.
Selvom jeg aldrig har røget nogle af de forskellige urter individuelt og altså ikke kender virkningen af disse, så vil jeg mene at virkningen læner sig mest op ad cannabis´.
Om der virkelig er noget (syntetisk) THC involveret, eller om det blot er blandingen, der er optimeret i virkning, skal jeg ikke kunne sige.
Sanserne spiller mig et puds tror jeg. Mht. smagen, vil man jo have det til at være noget andet end THC, selvom virkningen er mere eller mindre identisk med en THC rus.
Det er imo i hvert fald THC substitut #1. Men det vinder sgu ikke over cannabisprodukternes egenskaber.
Smagen af noget godt skunk/pot eller hash, er en meget stor del af det hyggelige ved at ryge en joint.
Nydelse går lidt væk(for ikke at sige forsvinder helt), når det smager en snert af brændt plastik.
Jeg tror ikke jeg får røget resten at Spicen.
Skal jeg være skæv, så bliver det til stadighed cannabis, hvor jeg samtidig kan nyde smagen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
Har brugt spice i over 1 år nu (dog ikke noget hverdags forbrug) men

spice = okay virkning
spice gold = super virkning
spice diamond = rigtig godt (har kun haft 3g indtil vider men kunne holde mig skæv hverdag i godt over en uge)

vil til hver en tid vælge en okay klump røg over spice da jeg ikke syntes det er så fedt man ikke må vide hvad der helt er i

Medlem
Brugeravatar

Spice Gold er dobbelt så dyrt som silver, hvis man nøjes med de små pakker (400-800 mg)
Jeg har aldrig prøvet det før, så starter med en lille prøve-pakke. Hvilken skal jeg starte med? Kvantitet fremfor kvalitet? Og er Gold overhovedet dobbelt så meget værd?

Medlem

Jeg har kun erfaring med spice Gold, som havde en rigtig fin virkning. Om silver er meget dårligere, skal jeg ikke kunne sige.
Mit umiddelbare gæt, er at du måske skal ryge lidt mere for samme effekt. Hvis du bare vil teste det, er den billigste sikkert fin at starte ud med :)
Ellers et fint alternativ. Var jeg blevet tilbudt en joint med Spice, ville jeg have troet det var alm. god hash, havde det ikke været for den horrible smag.

Dog er det ikke noget jeg ville købe igen.
50% af det at ryge for mig (og sikkert også alle jer andre), er hele ritualet forbundet. Duften, smagen og alle de andre ting vi elsker ved en god klump hash. Det er altså bare ikke det samme at tænde op i en joint, der vitterligt smager af afbrændt ukrudt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke fordrage smagen af hash. Slet ikke af pot..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]