Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: CAZY SEEDS
Junior medlem

Geografisk sted: Cph
Hvad er Cazy seeds? En eller anden har truet med at forfølge den der postede om det personligt, men hvad er det egentlig? (jeg ved godt at jeg bare kunne søge om det på google eller lign., men da jeg nu nærmest bliver opfordret til at poste, kunne jeg ikke lige lade være...) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det er fucking ethnoplanet der er ude på at prasse citronen for de sidste dråber.

efter som de selv blev busted på deres hjemme side med handel med frø så ville de sælge dem i smu her inde,
i det hele taget syntes jeg at deres banner skulle fjerenes her fra da det er et firma med folk uden interresse for opjekterne som kun er ude efter profitten det så man tydelige med deres rebat ortninger på ethno botaniske samleopjekter som de solge på deres side som (indirekte NARKO),

indra,soma solgte svampe til "DEN" bruger gruppe som havde interresen for dem, ethno solgte dem som om det var kost tilskud til by ture,som desvære også endte med et forbud mod svampe i danmark.

brøjkort dem.

køb heller hos
http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Så er der sq kun det problem at, der er nogle som ikke kan få et sikide Visa/Dankort [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

DZscum: der er noget der hedder bankoverførelse - og jeg holder 100% med guffe - boykot ethnoplanet - nu jeg tænker over det kan jeg godt se guffes point i ethno og så forbudet imod vores små venner - FUCK ETHNO!!!!!

Jeg har ikke engang selv noget VISA - endnu da - men det kommer på et senere tidspunkt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
det er fucking ethnoplanet der er ude på at prasse citronen for de sidste dråber.

efter som de selv blev busted på deres hjemme side med handel med frø så ville de sælge dem i smu her inde,
i det hele taget syntes jeg at deres banner skulle fjerenes her fra da det er et firma med folk uden interresse for opjekterne som kun er ude efter profitten det så man tydelige med deres rebat ortninger på ethno botaniske samleopjekter som de solge på deres side som (indirekte NARKO),

indra,soma solgte svampe til "DEN" bruger gruppe som havde interresen for dem, ethno solgte dem som om det var kost tilskud til by ture,som desvære også endte med et forbud mod svampe i danmark.

brøjkort dem.

køb heller hos
http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu må du sku stoppe Guffe!
Jeg kender gutterne bag Ethnoplanet ret godt, og i min verden er de sku mere seriøse end mange andre forhandlere, jeg bliver derfor lidt stødt over din måde at omtale dem på. Hvad er dit problem egentligt? (udover at du er en stupid bonderøv)

Mht. til Hampfrø - hvad er så problemet?
Hampfrø er ikke ulovlige at sælge - kun hvis man hedder Ethnoplanet.
Iøjeblikket forsøger den danske stat at smadre Ethnoplanet. Bl.a. med personlig chikane, konfiskering af vigtige papirer & lovlige produkter & sagsmål. Ethnoplanet bør opbakkes - og ikke fordømmes.

Crazyseed har iøvrigt ikke noget at gøre med Ethnoplanet. Og Ethno er ikke den samme virksomhed som Ethnoplanet.
Derfor: Lad være med at udtale dig om noget du ikke kender til din lille nar.

(rygerSmiley)

[ 20 April 2002: Besked ændret af: Zionboy ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]