<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
det er fucking ethnoplanet der er ude på at prasse citronen for de sidste dråber.
efter som de selv blev busted på deres hjemme side med handel med frø så ville de sælge dem i smu her inde,
i det hele taget syntes jeg at deres banner skulle fjerenes her fra da det er et firma med folk uden interresse for opjekterne som kun er ude efter profitten det så man tydelige med deres rebat ortninger på ethno botaniske samleopjekter som de solge på deres side som (indirekte NARKO),
indra,soma solgte svampe til "DEN" bruger gruppe som havde interresen for dem, ethno solgte dem som om det var kost tilskud til by ture,som desvære også endte med et forbud mod svampe i danmark.
brøjkort dem.
køb heller hos
http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl<HR></BLOCKQUOTE>
Nu må du sku stoppe Guffe!
Jeg kender gutterne bag Ethnoplanet ret godt, og i min verden er de sku mere seriøse end mange andre forhandlere, jeg bliver derfor lidt stødt over din måde at omtale dem på. Hvad er dit problem egentligt? (udover at du er en stupid bonderøv)
Mht. til Hampfrø - hvad er så problemet?
Hampfrø er ikke ulovlige at sælge - kun hvis man hedder Ethnoplanet.
Iøjeblikket forsøger den danske stat at smadre Ethnoplanet. Bl.a. med personlig chikane, konfiskering af vigtige papirer & lovlige produkter & sagsmål. Ethnoplanet bør opbakkes - og ikke fordømmes.
Crazyseed har iøvrigt ikke noget at gøre med Ethnoplanet. Og Ethno er ikke den samme virksomhed som Ethnoplanet.
Derfor: Lad være med at udtale dig om noget du ikke kender til din lille nar.
(rygerSmiley)
[ 20 April 2002: Besked ændret af: Zionboy ]