Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
I går knuste jeg en lille håndfuld frø af D. Stramonium, hakkede dem, blandede dem med tobak og røg det på en bong. Først uden vand, og senere med: Smagen er helt forfærdelig - minder lidt om brændt brød synes jeg.
Til at begynde med fik jeg det helt vildt varmt og blev ret hurtigt tør i munden. Jeg blev vildt stenet og fik meget abnorme tankebaner. Jeg røg så meget jeg kunne, men det smager simpelthen forfærdeligt og røgen er virkelig ulækker og stærk.
Da jeg ikke kunne ryge mere, satte jeg bongen fra mig og prøvede at gå lidt rund. Det viste sig at min motorik også var helt til rotterne. Jeg fik intens kvalme og besluttede at gå i seng.
Det skule vise sig at være en rigtig god ide. Jeg havde nogle virkelig fede drømme og det mest underlige var at det foregik I REALTIME! Fuck natten var lang mand. Da jeg vågnede klokken 10 efter ca 8 timers søvn føltes det sgu som om jeg havde sovet i flere dage. Når drømmene kommer så langsomt, bliver det virkelig mærkeligt. Heldigvis havde jeg kun fede drømme og jeg kan huske det meste i dag.

Alt i alt synes jeg at det var ret ok. Røgen var bare så forfærdelig at ryge. Næste eksperiment bliver klart the eller bare grosse frøene som de er!

/hygge ud!

Insane psychedelia user!

har jeg ikke sagt at du skal holde dig fra natskygger ? Hvad bliver det næste, stryknin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det lyder da sjovt det der... hmm jeg har nogle andre spændende eksperimenter af samme grad du kan lave...

F.eks at junke beton

eller sniffe bildæk

men du kan osse indtage nogle flere natskygger og så finde ud af om vores verden bare er et fatamorgana der skjuler den virkelige virkelighed - fordi bagved illusionen er der kun rædsel - medmindre man er elver.......

Alt for smadret!!!!!!

Især for mindre end 8 timer siden..... DAMN!!!

Skulle have sovet noget mere.......

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]