Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa. Jeg har lige læst på http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Ha ... y_woodrose At HBWR kan give 'kredsløbsforstyrrelser'?

Hvad er det? Kunne ikke lige finde noget på google.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Højere puls og blodtryk, ihvertfald under come-up. Efter kvalmen er forsvundet og rusen går rigtigt i gang synes jeg mere det er modsat, totalt afslappende følelse i kroppen og en puls der næsten ikke mærkes.

Sammen med tjald og lidt opmærsomhed omkring hjertet kan godt give samme angst som på tjald alene med galoperende hjerte

Klares ved dybe vejrtrækninger og positive tanker mens man slapper HELT af i kroppen

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Jeg har aldrig prøvet stærke stimulanser som amf, kokain og mdma. Har heller nogen synderlig iver dertil. Men LSA er virkelig en opkvikker ved de lavere doser hvis ens ben ikke begynder at sove for meget, som det generelt forekommer med LSA trip.

--
Ved ikke om det er OT, men jeg prøvede under et mellemstærkt LSA/bhwr trip at jeg blev lidt for opmærksom på mit åndedræt. Det føltes som om jeg kunne styre åndedrættet og holde vejret i det uendelige.

Man holder ofte vejret når man koncentrerer sig, men under et godt trip mistes tidsfornemmelsen og det kan føles som en uendelighed. Jeg blev altså bange for at jeg fik admin rights til åndedrættet, og måske kunne glemme at trække vejret! Jeg havde heller ingen ide om jeg fik for lidt eller for meget ilt!
Puha, det er ikke forekommet på senere trips, og jeg havde nok trukket vejret normalt hvis jeg var besvimet eller slappet af. En slags fysisk bad-trip!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lakhippien skrev:
Jeg har aldrig prøvet stærke stimulanser som amf, kokain og mdma. Har heller nogen synderlig iver dertil. Men LSA er virkelig en opkvikker ved de lavere doser hvis ens ben ikke begynder at sove for meget, som det generelt forekommer med LSA trip.

--
Ved ikke om det er OT, men jeg prøvede under et mellemstærkt LSA/bhwr trip at jeg blev lidt for opmærksom på mit åndedræt. Det føltes som om jeg kunne styre åndedrættet og holde vejret i det uendelige.

Man holder ofte vejret når man koncentrerer sig, men under et godt trip mistes tidsfornemmelsen og det kan føles som en uendelighed. Jeg blev altså bange for at jeg fik admin rights til åndedrættet, og måske kunne glemme at trække vejret! Jeg havde heller ingen ide om jeg fik for lidt eller for meget ilt!
Puha, det er ikke forekommet på senere trips, og jeg havde nok trukket vejret normalt hvis jeg var besvimet eller slappet af. En slags fysisk bad-trip!

Sjovt det har jeg også oplevet flere gange mht. vejrtrækningen. På et tidspunkt mistede jeg fornemmelsen af at trække vejret, troede jeg var død et øjeblik.
Men har haft samme følelse af at kunne komme til at glemme at trække vejret. Som om mine lunger var balloner jeg selv skulle trække i for at fylde op. Meget morsomt imo

Mht. at kunne holde vejret i lang tid, som om at kroppen ikke mere kunne mærke når co2-level var faretruende højt. Min største frygt den første gang var at jeg ikke trak vejret nok og besvimede pga. for højt kuldioxid-indhold i blodet

Men fandt ud af at jeg bare troede der gik lang tid. Tog tid med stopur og fandt intet unormalt

Titel:
Dedikeret medlem

Så det er altså bare temp. kredsløbsforstyrrelser som soven i benene? Jeg troede det var permanent - ligesom rygere får lidt dårligere blodomførsel end os andre..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Adolfi hitli skrev:
Så det er altså bare temp. kredsløbsforstyrrelser som soven i benene? Jeg troede det var permanent - ligesom rygere får lidt dårligere blodomførsel end os andre..

Kun under rusen...

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:
Adolfi hitli skrev:

Kun under rusen...

Fedt nok. :D

Tak for hjælpen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Adolfi hitli skrev:
Xpert skrev:
Adolfi hitli skrev:

Kun under rusen...

Fedt nok. :D
Tak for hjælpen.

Jeps, det føles nu også som om man ikke har kontrol over nerverne i benenes muskler, såvel som svagere blodomløb.
Så du skal nok ikke bruge LSA som doping til hækkeløb :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]