Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: HURTIG
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er efter min mening åndsvagt at blande ephedra og guarana.... koffeinen øger(booster) naturligvis ephedraens effekt, men effekten er også dårligere - end den rene ephedra(in)effekt. Hjertebanken, rastløshed og svedture forudsages mest af koffeinen!!!
Anbefalet dose: 2-3 g - hvis du ikke er tilfreds med stimuleringen, så kan Naturen ikke gøre mere.... Hvis det ikke er nok, så spar dit helbred og købe den rigtige vare...

(RygerSmiley)

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Måske lidt et offtopic, men finder det nu alligevel relevant.

Hvad er egentligt mest skadeligt, ephedra eller koffein???????

Personligt har jeg også en ide om at amf er sundere end ephedra!! ( nok fordi jeg aldrig har prøvet at have det som om jeg skulle dø på amf, som jeg ellers har prøvet på ephedra.) Er dette rigtigt???? eller er det bare mig som tåger???

Glæder mig da til at høre hvad i har at sige! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

-Cuben-LiNk

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Amf er vist sundere da det ikke giver nær så slem hjertebanken!

Medlem

Geografisk sted: DK
Ja det er også mit indtryk at ephedra og koffein giver meget mere hjertbanken, og personligt synes jeg, at amf er 100 gange federe... De der kapsler 600mg er fandeme nogen ordentlige hestepiller og man skal sluge fem af dem i hvert fald og et par guarana oven i for at få en ok rus, men da det både er dyrere og vist nok mere skadeligt så tror jeg at det bliver et goodbye til "smartdrugs" for mit vedkommende, på nær lige det lsa-pulver jeg skal prøve at købe når det bliver den første.

over and out... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det er også dumt at købe færdig lavede kapsler, køb dog pulver ekstrakt fra maya, indra eller ethnoplanet.. Hvis du køber fra maya koster 1gram ephedra 8% jo ca. 1kr.

..og så nogle tomme kapsler..

Personligt synes jeg ikke ephedra kan bruges til fest alene.. Så skal det blandes med hash, alkohol osv...men når man gør det, virker det også udemærket...

Men til styrketræning og opkviker i dagligen er det perfekt.. (i små dosis´er..)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]