Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ved ikke om dette lyder overdrevet, men når jeg har røget har jeg "fornemmelsen" af at jeg kan se ansigter/billeder når jeg lukker øjenene.... Lige pludselig kan jeg få et billede inden i hovedet mens jeg har lukkede øjne, billedet er der kun et mikosekund, men bagefter kan jeg se konturen af det i Visuals og så efter et mikrosekund er det væk igen...Har andre prøvet dette og er det normalt????

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg har prøvet noget lign. efter at have røget noget god skunk. Jeg lå i min seng og lukkede øjnene, så kom konturet af en sømands hoved frem.

Prøv at ryge noget andet hash næste gang, og se om det melder sig igen.

Titel:
Junior medlem

har prøvet alle mulige billeder, f.eks. et billede af en taske, et maleri, dyr, skumle ansigter....Mange af mine oplevelser er baseret på ansigter hvor øjenene sidder ude af hovedet på personen, det tror jeg er pga. min oplevelse på Kix, hvor dem jeg trippede med, deres øjne kugler var ved at falde ud det var en fed hallu

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hej og velkommen til

Hos nogen er det ret normalt, blandt andet mig og Ali (en tidligere bruger) får nogle voldsomme oplevelser på cannabis med klare CEVs og milde OEVs en sjælden gang imellem

Mine CEVs er en afspejling af mine tanker. Jeg har en teori om at det er min indre film der bliver intensiveret så jeg kan se tydeligt hvad der sker. I kender vel alle det at man kan se billeder med lukkede øjne, eller forestille sig billeder, for hos mig er de ret uskarpe, kan kun fokusere i få sek. på samme sted. Resten er blurred

Hvis jeg tænker på biler, ser jeg et billede i 1½-2 sek. med 6-8 biler der kører skråt fra øverste højre hjørne til venstre nederste, samt mange andre, det er bare bilerne der sidder bedst fast i erindringen

Jeg morer mig bare med det, og jeg er sikker på at du kan få dem til at blive mere klare med en højdosis sativa-skunk en dag du er hjemme alene.

Men held og lykke med det :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Som de andre allerede har nævnt, er det ikke helt unormalt :)

Hvis det er godt hash/skunk jeg har røget, og jeg lukker øjnene, så er det som om mine tanker afspilles som en spillefilm for mig.

Titel:
Dedikeret medlem

Kan genkende mange af de ting der er blevet skrevet og det hele er gode minder :lol:

Jeg ligger nogle gange også bare ned, slapper af og lader tankerne og billederne vandre inde i hovedet på mig. For det meste er det billeder der skifter i meget syrede farver hele tiden. Hvad billederne er af? Måske en gris med piercinger i fjæset og et pædofilt look over til en baby der trækker et sværd frem som milisekunder derefter bliver lavet om til Captain Hero eller noget jeg har lyst til at tænke på.

Om det er noget underbevidst? Aner det ikke og jeg er ligeglad, for det er for fedt.

Titel:
Jeg får også cevs når jeg ryger god skunk.

Jeg elser at sidde med min ipod i ørene og lukke og åbne øjnene ligeså stille. Små farver som danner billeder med halvlukke øjne :D.

Så en delfin som bevægede sig ligeså stille. Og rummet er helt anderledes osv.. dejligt :P

Titel:
Junior medlem

Jeg har også adskillige gange været vidne til samme fænomen. Jeg opnår bedst CEV, når jeg hører nogle syrede toner, f.eks. på en akustisk guitar, så danner det en masse psykedeliske mønstrer og farver - rigtig spændende.

Men selvfølgelig, god røg er en nødvendighed :roll:

Nyd...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Der skal nok være noget om snakken med de visuals (hvis altså det har været rigtig god ryger :wink: ).

Oplevede noget sjovt forleden dag. Sad ovre hos nogen venner og røg fed. Jeg sugede 2 bonghoveder og tog 6-7 hvæs af en joint - jeg blev rimelig basket! (Det var god tjald inde fra staden af.)

Nå, på vej hjem gik mig og min kammerat tværs over en parkeringsplads. Lige pludselig så jeg bare campingvogne over det hele på pladsen, og spurgte efterfølgende min ven om de også har en campingplads her i byen. Han svarer bare ''hvad fanden snakker du om? Det er en parkeringsplads''. Jeg lukkede øjnene et kort sekund og alle de campingvogne jeg tydeligt så forsvandt. Der holdte bare ganske almindelige personbiler.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fede Fyn
Sidst jeg røg (det var en del) stod jeg og stirrede på et blad på en af min mors planter for jeg var sikker på det forestillede George Bush. så skiftede det udseende til Hitler og derefter en af gribbene fra junglebogen. Nåede ikke at se mere da min mor kom ind.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]