Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Just tænkte lidt på om hvorfor det var jeg ikke sådan rigtig har været langt ude på hash, pot o.lign endnu. Altså nu har jeg jo været på Midtfyns og der vil jeg gætte på at på en 2 timers tid fik vi røget 3 (billige) troldmænd, 1 hoved pot og en joint med omkring 0,5g 80kr's hash og jo jeg ku' da godt mærke det men altså så heller ikke mere, hvornår er det man for halluer? Jeg ville bare total gerne ha' nogen, jeg er sgu' bare halv underlig på den måre men altså! Nogen der kan svare på det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Søg på spist hash så skulle du være på rette vej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Folk er jo forskellige, jeg kan få halluer af en ½ pind...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja hvis det er halu'er du leder efter har du ramt det gale forum!
Men milde visuals kan du sagtens få hvis du spiser hashen istedet for at putte den i en pind/bong/what-ever!
Hvis du ikke ryger hash for tit (læs: en gang om måneden eller 2) så læg ud med fx. en kage med 0,5-1 gram ryger i og du vil finde at rusen er 10x så intensiv som hvis du havde røget din klump!

Søg og du skal finde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

VH Jonas!

Dedikeret medlem

jeg tror du befinder dig i det forkerte forum, hash, skunk og pot giver ikke halucinationer.
prøv evt svamp eller lsd, ikke noget råd, dertil må vi vide mere om din situation.

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg kan heller ikke sige andet end at folk er forskellige!
Jeg har røget cannabis gennem de sidste 4-5 år, rimelig hyppigt - og jeg har kun én gang fået visuals (endvidere gik tiden baglæns). [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men jeg er også typen, der kan ryge rigtig meget, før jeg bliver rigtig påvirket...
Men vælger du at indtage det oralt, f.eks. i space cake, så skulle du opnå en vildere virkning, der øger risikoen for visuals.

Good luck!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Offtopic:

Det minder mig om da jeg var på Midtfyns Festival 2001 sammen med en kammerat. (Bortset fra at vi blev diskrimineret groft eftersom vi var københavnere, var det sgu fedt)

Vi sad en morgen og røg en god joint med 80-kroners københavner-snade, på vej ned fra et syretrip, da der vælter en gut forbi og sætter sig ved os.
Vi tilbyder ham at ryge med, og efter et "så skidt da, det er jo kun midtfyns en gang om året" tager han jointen, og efter 2-3 hvæs er han godt væk.

Det viser sig at gutten kun har røget få gange i sit liv, og der har det været hans venners hjemmedyrkede pot, så vores hovedstads-joint gør manden ret så baske. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Efter at have siddet og snakket lidt, vælter han stiv og skæv hen i nabo-lejren, hvor der kun er et kærestepar vågent, og han begynder straks at lægge an på fyrens dame... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Godnat og sov godt...

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Grineren lille anekdote dér! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af eb:
jeg tror du befinder dig i det forkerte forum, hash, skunk og pot giver ikke halucinationer.
<HR></BLOCKQUOTE>

Skal vi ikke lige slå fast,at fordi DU ikke har haft hallucinationer af spist Cannabis,er det altså ikke ensbetydende med,at så kan andre heller ikke få det.Jeg troede du havde fattet det.
Jeg syntes efterhåpnden det er lidt for specielt med en Cannabis mod.der frejdigt påstår,at man ikke kan hallucinere på spist(nogen enda på røget)Cannabis!Det er for dumt eb.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Jeg er sikker på du kan Erowid udenad(der er iøvrigt mange der har haft hallucinationer?) i søvne,men jeg,og mange andre har altså PRØVET det vi taler om,så hvad med at få nogen erfaringer før du kaster dig ud i de emner,og udtaler dig helt hen i vejret?
Det er useriøst! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg troede vi havde diskuteret hash og halluer et par gange (?) http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000779 http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000868

Hmm.

[ 25 September 2003: Besked ændret af: Satori ]

Dedikeret medlem

jep, så lad os fortsætte debatten derfra.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg syntes efterhåpnden det er lidt for specielt med en Cannabis mod

kan du uddybe dette, evt i et nyt topic?
til info er vi iøvrigt 2 mods i cannabiforummet.

[ 25 September 2003: Besked ændret af: eb ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eb : du tager en linie ud af sammenhængen. Hele sætningen lyder sådan her :
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg syntes efterhåpnden det er lidt for specielt med en Cannabis mod.der frejdigt påstår,at man ikke kan hallucinere på spist(nogen enda på røget)Cannabis!

Punktummet efter mod skyldes at det er en forkortelse, ikke at sætningen er slut.

Dedikeret medlem

hmmm, jeg tager sq ikke noget ud af noget, manden retter et seriøst angreb på mig og jeg ønsker en uddybning????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]