Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Kenshin Sephiroth skrev:
Det er vist Misery du taler om, af gysets mester, Mr. Stephen King.

http://www.imdb.com/title/tt0100157/

Bogen kan også anbefales. :wink:

Tusind tak... det var lige den film jeg søgte

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
ZlazkeDågge skrev:
Selvom du søger gysere du kan blive bange af, vil jeg nu alligevel bidrage med en gyser du IKKE kan blive bange af!

"Cabin Fever", nogle teenagere lejer et hus og deres venner begynder at rådne op og brække sig udover hinanden med deres indvolde, når man først er blevet brækket på får man selv sygdommen.
Filmens højdepunkt er da de sidder 5 udenfor ved et bål, og der kommer en dreng forbi, udaf _INGENTING_. "Hello, can i join you?" "NO! go away" siger de i kor "Hmm okay, then i will smoke this bag of pot with myself...."
"Allright come back!!"

:D:D:D jeg "roflede"... nu har jeg desværre fortalt hele handlingen, men imo er den alligevel værd at se.

ja den er så b ! har den selv

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Shazam skrev:
Tak for alle de mange svar jeg har fået... men...
Doom Classic giver mig stadig et bedre kick end alle de gysere jeg har set.

Det er max noiaen at spille Doom, helt alene i et mørkt kælderværelse, med høj lyd. Der findes ikke et mere hardcore spil end Doom CLASSIC!!

Det er egentlig mest på grund af adrenalinen, at jeg ville se gysere. Men Doom fungerer altså best.

Anyways... er der så nogle der ved hvad den film hedder, hvor at en mand for brækket sine ankler af en sindsyg kvinde.
(Han ligger vist spændt fast til sengen. og jeg mener at hun gør det med en stor hammer?).
Han er forfatter og hun er en sinssyg fan, som vil have ændret slutningen af hans bøger.

Jeg har også set den kan heller ikke huske hvad den hedder / :

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sayeh skrev:
Shazam skrev:
Tak for alle de mange svar jeg har fået... men...
Doom Classic giver mig stadig et bedre kick end alle de gysere jeg har set.

Det er max noiaen at spille Doom, helt alene i et mørkt kælderværelse, med høj lyd. Der findes ikke et mere hardcore spil end Doom CLASSIC!!

Det er egentlig mest på grund af adrenalinen, at jeg ville se gysere. Men Doom fungerer altså best.

Anyways... er der så nogle der ved hvad den film hedder, hvor at en mand for brækket sine ankler af en sindsyg kvinde.
(Han ligger vist spændt fast til sengen. og jeg mener at hun gør det med en stor hammer?).
Han er forfatter og hun er en sinssyg fan, som vil have ændret slutningen af hans bøger.

Jeg har også set den kan heller ikke huske hvad den hedder / :

Herre Jemini...! :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Slither er måske ikke lige frem en gyser, men tilgengæld helt sikkert værd at se, ISÆR efter en joint eller 2 :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg så "The Astronauts Wife" engang da jeg var pænt skæv, hold kæft hvor var den noia. Ellers kunne jeg godt forestille mig "Saw" ville være pænt mærkelig at se.

Der var nu også nogle af de gamle X-files afsnit, der var ret uhyggelige.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Slither er måske ikke lige frem en gyser, men tilgengæld helt sikkert værd at se, ISÆR efter en joint eller 2 :)

Oooooh. Den så jeg igår med min udkårne. Hun synes den var ufatteligt vammel, og det betyder at jeg synes at den var for fed!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
jeg er ikke selv til gyserfilm men har hørt at Roman Polanskis The tenant eller på dansk lejeren skulle være et godt psykologisk gys

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det er måske ikke direkte en gyser, men "Running Scared" er uden tvivl en af de bedste film jeg har set i skæv tilstand...

Titel: :D
Junior medlem
Brugeravatar

jeg kender en lyd fil der vil få dig til at skide i bukserne hvis du lukker øjnene og lever dig ind i det og kan fanme love dig for det giver et ordentligt andrenalin kick der siger spar 2... det er et slags horror sang men ikke en sang som sådan kan ikke forklare det helt det skal bare høres... sangen er med cradle of filth og sangen hedder
Dinner At Deviant's Palace... jeg spillede den for en go ven og han kom ikke i gennem sangen for han sys det var for uhyggeligt...og jeg kan ikke få ham til at høre det igen...men hvis du for fat i sangen vil jeg råde dig til at vente med at høre den indtil du har røget ellers for du nok ikke den samme virkning ud af det...btw jeg elsker også at blive mega skræmt for det giver virkelig et helveds kick :D

håber du kan bruge det...

Titel: :D
Junior medlem
Brugeravatar

forresten så smæk sangen noget der har en surround effekt for der er nogle virkelige fede effekter med i sangen:D

Titel: Re: :D
Medlem

Den sang må jeg da ha.. altså når jeg engang for taget mig sammen til at gen-installere min bærbare (eMule fucker helt op hver gang jeg åbner Internettet eller et spil)...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]