Xp3rt skrev:
Har hørt om indhold af alt fra plastik, stearin, sand og bivoks til heroin. Nogen af tingene kan man godt afvise, men hvad er det egentligt der bliver røget af mærkelige ting i DK?
Plastik tror jeg at du kan udelukke da det kun kan findes i form af fint pulver da det jo bliver hårdt og ellers ville blive opdaget af brugeren envidere må det lugte og smage meget fælt.. og så er plast´s massefylde forlav til at selv en
mega grisk has præsser ville tilsætte det.. nej sand er mere logisk..høj massefylde(får hashen til at veje mere) og opløses ikke når det ryges (ikke giftigt) men det kan tydeligt ses om hashen indeholder sand og kan derfor kun sælges som billig std. hash..
Bivoksen er det eneste jeg kan acceptere i småmængder 1-2gr. i en 100gr. plade hvis det rene hamp produkt ikke er fettet nok(pga. for meget "bladmatriale") jeg så dog hellere "nol" men da dette er dyrt at lave i de krevede mængder ville jeg og så være fristet..sorry..
Heroin dampet hash er sygt at blande 2 downers er normalt en rigtig dårlig kombo spesielt når brugeren ikke altid ved at det ikke er alm god hash før han har røget det..