Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har søgt lidt, men kan ikke finde nogen dansk rapport over indholdet af beslaglagt hash i stil med indhold i ecstasy tabletter.
Der må da være noget info omkring hvad der bliver puttet i. Kunne ihvertfald godt tænke mig at høre hvad jeg undgår at ryge fremover ;)

Har hørt om indhold af alt fra plastik, stearin, sand og bivoks til heroin. Nogen af tingene kan man godt afvise, men hvad er det egentligt der bliver røget af mærkelige ting i DK?

Titel:
Insane psychedelia user!

Der bliver ihvertfald brugt bivoks som erstatning for den nol, der normalt får hashen til at klistre sammen. Så ved jeg ikke om man kan kalde det et tilsætningsstof, men forskellige plantedele som ikke har det store indhold af THC bliver også nogle gange presset sammen med resten.

Junior medlem

Xp3rt skrev:
Har hørt om indhold af alt fra plastik, stearin, sand og bivoks til heroin. Nogen af tingene kan man godt afvise, men hvad er det egentligt der bliver røget af mærkelige ting i DK?

Plastik tror jeg at du kan udelukke da det kun kan findes i form af fint pulver da det jo bliver hårdt og ellers ville blive opdaget af brugeren envidere må det lugte og smage meget fælt.. og så er plast´s massefylde forlav til at selv en mega grisk has præsser ville tilsætte det.. nej sand er mere logisk..høj massefylde(får hashen til at veje mere) og opløses ikke når det ryges (ikke giftigt) men det kan tydeligt ses om hashen indeholder sand og kan derfor kun sælges som billig std. hash..

Bivoksen er det eneste jeg kan acceptere i småmængder 1-2gr. i en 100gr. plade hvis det rene hamp produkt ikke er fettet nok(pga. for meget "bladmatriale") jeg så dog hellere "nol" men da dette er dyrt at lave i de krevede mængder ville jeg og så være fristet..sorry..

Heroin dampet hash er sygt at blande 2 downers er normalt en rigtig dårlig kombo spesielt når brugeren ikke altid ved at det ikke er alm god hash før han har røget det..
:badidea:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sand er der ihvertfald nogen gange i, også i bedre hash. Knaser dejligt mellem tænderne, og er ret tydeligt i mikroskop

Plastik tror jeg heller ikke på, men det er en udbredt opfattelse åbenbart.

Ja plantedele bliver blandet sammen med, og evt. trykket sammen med bivoks, men hvad så med alle de andre smage hash smager af, og hvad med det der får ens lunger til næsten at vende vrangen ud og hive efter luft?

Glycerin har jeg hørt om nogen putter i. Kunne godt lyde som om det var det der giver en sæbe-agtig hinde på fingrene og er glat, helt umuligt at nolre ud, er blødt men klistret på en forkert måde og smager af HT

Alt det tørre standard-shit der bliver solgt er højst sandsynligt kun tørre plantedele, evt. bivoks og mange tons tryk

Der må sku da være en rapport over indholdsstoffer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg har engang fået en ordenlig klump standard hash til rigtig billige penge, men der var sku så os plastic i, kunne sidde og pille plastik stykkerne ud nogen steder i klumpen og det lugtede os af plastik når man røg det, føj.

Så har jeg også prøvet der har været stearin i, det var sort hash men det var så hårdt så man ikke fatter det, man kunne varme det og så gik der 2 sekunder så var det sten hårdt igen.. Fik så også at vide af ham mine venner havde købt det af at han havde probbet stearin i og haft det i sin vaskemaskine af en eller anden grund. (fuck hovede)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

T.... skrev:
Jeg har engang fået en ordenlig klump standard hash til rigtig billige penge, men der var sku så os plastic i, kunne sidde og pille plastik stykkerne ud nogen steder i klumpen og det lugtede os af plastik når man røg det, føj.

Ikke bare rester efter indpakningen? ;)

Har jeg efterhånden oplevet en del gange. Der bliver lige brækket et stykke af, og i en fold sidder der lidt plastik. Skal man huske at pille ud ;)

Kan ikke se ideen med at blande op med plastikstykker man kan pille ud, så skulle det være pulveriseret eller smeltet. Tror dog det ville være urygeligt, måske cellofan? Er ikke så usundt at ryge, og bobler når der kommer lighter, nu jeg tænker over det har det en karakteristisk lugt jeg synes jeg kender fra tidligere tiders klumper, men kan være indbildning

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Xp3rt skrev:
T.... skrev:

Ikke bare rester efter indpakningen? ;)

Har jeg efterhånden oplevet en del gange. Der bliver lige brækket et stykke af, og i en fold sidder der lidt plastik. Skal man huske at pille ud ;)

Kan ikke se ideen med at blande op med plastikstykker man kan pille ud, så skulle det være pulveriseret eller smeltet. Tror dog det ville være urygeligt, måske cellofan? Er ikke så usundt at ryge, og bobler når der kommer lighter, nu jeg tænker over det har det en karakteristisk lugt jeg synes jeg kender fra tidligere tiders klumper, men kan være indbildning

Nej det var ikke fra indpakningen, det var seriøst helt inde i midten af klumpen der lå sådan nogen små hvide stykker som lignede plastik og det stank seriøst os af plastik eller noget lignene når man røg den hash..

Men mener der var 30 gram og havde givet 200kr for det.. hehe så det siger næsten sig selv det er noget lort.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]