Med udgangspunkt i denne tråd :
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight= vil jeg gerne stille et par tanker op til diskution / overvejelse.
Jeg vil på ingen måde påstå at have læst samtlige tråde herinde, jeg har læst mange, og ud fra det vil jeg ikke være sikker på om der er forholdsvis bred enighed omkring hvilken indtegelses metode af lsa holdige frø der bør benyttes hvis valget står imellem et vandudtræk og at spise frøene knust. Jeg går ud fra at du (MethylOle) mener at det er ekstraktionen der er at foretrække. Men er det så for meget at bede om at fremvise den tråd der slår 100% fast at det er den som der er bred enighed om er den bedste. Jeg er nemlig af den klarer opfattelse at når det kommer til dosis og indtagelsesmetode samt eventuelt hvilke ting der går godt til forskellige events samt hvilke ting der kan kombineres så er der ikke noget der ligner enighed. Nogle mener at det er dumt at blande, nogle mener at man ikke kan tage psykedeliske stoffer sammen med mange mennesker, nogle synes at man skal lade være at ryge nogen ting, ligesom visse personer mener at man skal lade være at sprøjte ting. Der er også dem der tror på at naturen er det bedste og man derfor ikke skal ændre på den, og så videre og så videre. Kort sagt er min pointe at vi skal passe på med at give indtrykket at vi præsentere den "fulde" sandhed. Samtidig vil jeg gerne finde ud af om det kun er mig der oplever det sådan...