Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ville bare lige sige at NÆÆÆÆ hvor er det dejligt at stoppe med at ryge fed!
Stoppede med at ryge fed for 8 dage siden (og har ikke rørt det siden) og jeg kan mærke det utrolig meget på min krop!
Jeg går ikke rundt i en konstant tåge længere og jeg har fornøjelsen af at jeg for første gang i lang tid kan begynde at drømme lidt om natten igen.
for et par dage siden havde jeg en meget kort og sløret drøm, i forgårs en lidt længere og inat havde jeg en detaljeret og lang drøm som jeg kan huske det meste fra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Kan kun anbefale alle jer hash-(mis)brugere at prøve at stoppe for IIIH hvor er det dejligt at have fået sit hoved tilbage igen [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

VH en mere klar Jonas!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg mener også jeg fortalte det, dengang jeg stoppede med at ryge konstant. Jeg drømte helt vildt meget igen, og det var for fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg drømmer normalt ret kraftigt, men i ugen efter jeg har røget der kan jeg bare ikke få sovet ordentligt. Det virker som om at jeg ikke sover dybt nok eller sådan noget, jeg er i hvert fald ikke udhvilet og konstant træt....

Nåh, men det må jeg leve med, for jeg har sidste skoledag i overmorgen, og skal tvinge en narkoman-wannabe fra min klasse ind i narkoens hårde verden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg har hørt det før - men jeg må være anderledes bygget - jeg har røget i over 20 år - sover som en sten og drømmer hver nat

Men igen det er måske bare mig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har heller ikk nogle problemer med at sove eller drømme... OG d r totalt nice.

Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Jeg stoppede for lidt over en måned siden, pga. jeg sku være klar i hovedet til de mundtlige eksamner... og jeg har fanme oss drømt HVER nat, og det har været totalt detaljerede drømme. Kan f.eks stadig huske at jeg i forsgårs drømte at min mor gav mig en Kawazaki ZX12 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... Det er da for nice, men der er ingen tvivl om at når jeg er færdig med alle eksamner skal der da også fyres op under lidt ryger igen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Har røget næsten konstant i 6 år og kan kun huske mine drømme hvis de virkelig har været sære så plejer jeg at analysere dem og prøve at finde ud af hvad de betyde Carl Jung beskrev drømme som advarsler eller Falosymboler mod menneskets egen adfærd og man kunne kun huske drømme hvis det var meningen de sku huskes Freud derimod mente at alle drømte hver gang de sov nutids teknologi har påvist at mennesket kun drømmer ca. en halv time af den tid de nu sover nemlig den sidste halve time af søvnen den kaldes R.E.M søvn (Rapid Eye Movement) så hvis du ikke kan huske din drøm så har det måske noget at gøre med din bonhjerne men at sige du ikke drømmer fordi du ryger hash det er ukorekt
Mvh Marc

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
jeg holdt 1½ måneds pause for et stykke tid siden, og den eneste forskel der var, var at tingene bare var kedligere, ingen drømme ingen overdrevet energi ikke en skid, så jeg begyndte at ryge igen, dog gik jeg fra bong til joint, så lidt godt kom der ud af det.

ja det er utrolig dejlig og holde .jeg ryge lidt i igen.men vil helt sikke holde helt med og ryge.man får sig selv igen....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]