Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg ville åbne en tråd med den her ide.

jeg har tit tænkt over det når folk sidder og snakker om hvordan man kan gemme sin stash.
men hallo de bliver altid busted aligevel, sådan nogle steder som ryge klubber,de skal da ikke have mere læggne end at de kan tjene det ind,de midster relativt hurtigt

jeg har lejet lidt med ide'en om forskæligt slags syre der kunne opløse det hurtigt

det her er kun en ide men måske kunne den virke for folk

hvis man havde et glads med fks saltsyre som evt kunne lukkes,
hvis så panserne kom så kunne man putte der ned og håbe på det er oplyst inden de opdager det,
men igen jeg trivler på at en betjent vil stikke sine hænder ned i et glas med syre,
eller måske en brænde ovn ville kunne gøre tricket,

for det første man ville spare de der 1000/1500 man vil få i bøde og for det andet ville man kunne ungå at stedet blev kategroiseret som ryge klub,

hvis i andre har nogle andre go'e ider til at destruere bevis metrialet hurtigt hvis pannerne står uden foran ens dør og er på vej ind
så skriv dem da lige ned hvis nu andre kan få glæde af det

[ 16 April 2003: Besked ændret af: NOSTALIC ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
den med at skylle det ud i toilettet er altid go [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Det med syren lyder som en god ide men forestil dig en lille rygerklub, på en varm sommerdag, med brændeovnen kørende på fuld hammer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg havde tænkt på at lave et ekstre afløb skakt der passede og sidder det rigtige sten dog ikke for de stenede men det kan lade sig gøre men problemet er nok at politiet vil stå lige foran dig som 2 kunder før de røber sig dog vil de nogle gange blive afsløret

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En af mine venner,havde hørt om en vens veninde,at hun ude på sin altan,havde pillet et par mursten ud,så der var et behageligt lille sted hvor hun kunne gemme kontrabande.

Jeg ved at der har været razzia derovre,så det virker udemærket. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Den med lokummet går der altid ged i.Der er altid en der går panik i,og så har vi balladen."Din ven HAR tilstået"(med jydsk accent.)Yeah right.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

En af de bedste ting jeg har set,var på Vesterbro.Der havde fyren lavet et hul ind til affaldsskakten.Så når han dumpede stadset,røg det hele vejen ned i kælderen,hvor det kunne hentes stille og roligt efter svinene var dampet af.
Stiligt!
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 18 April 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Problemet er så bare, hvis de dukker op med deres narkohunde.. Så skal det sgu langt væk, eller opløses i en fart! (Hvis man nu finder en fed syre). Kom frisk er der ikke nogle vilde kemikere som kan opfinde en hashopløsende syre? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Saltsyren i min mave skulle efter sigende virke udemærket [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
lol jensus!!!!

bare put det i LOMMEN drenge!! der finder de det aldrig!! hahahahahaaa jeg er skæææv!!! sorry..

[ 20 April 2003: Besked ændret af: fonky ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]