Jeg havde jo en god gammel hjemmeside om rygning osv. Den er kun en skrøne nu desværre. Tjekkede den lige for sjov, og ser at der er beskeder i gæstebogen. De mener sgu jeg skal starte den op igen. Ok tænker jeg ku da være krank nok, men det skal være STØRRE! Ikke bare et webbyen projekt, for det var jo bare en hjemmeside, hvor jeg ville prøve at bruge webbyen, fordi jeg ikke kan finde ud af selv at lave hjemmesider. Hvis der er nogen der gratis vil hjælpe med at stable noget hjemmeside op, er jeg da game på at være admin og skribrent, sammen med andre udvalgte. Vi kan jo lave det noget ala. overgrow med forum osv, hvor vi kan poste billeder fx. af planter, men sgu os af andre sjove ting! På selve hjemmesiden kan vi så lave noget info og andet spass. Og så skal det handle primært om Cannabis! Håber på god kritik på mit forslag, den sidste side jeg tog initativ til blev da en "succes" omend ikke andet, end at folk kunne lidt den, selvom den var sølle. Og kom frisk alle jer hjemmeside nørder, for jer tager det sgu ikke så lang tid at få den op og køre, så udvidder vi den jo bare med tiden, den er der jo nok af.
Go ryger, Thomhash.
Admins, i er velkomne til at flytte det, jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle placere topiccet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Thomhash ]
|