Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Er der nogen her, som har sat stiklinger ud på friland? Er det en god ide, eller er der probs/ulemper med det?

mvh

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jamen det er jo for sent at gøre nu ellers er det ikke noget problim ud over den danske sommer/efterår

angåne stiklinger så kan man tage dem ind igen og så blomster under hps så skulle gro som en raket,

Det meste gror som en raket hvis du har det under en go HPS.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Jeg har netop idag, sat 6 planter ind under hps´en så de kan blive ordentligt færdige...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stiklinger på friland er en meget fed ide.Du får en masse fede planter,som du ved hvad er,og de blomstrer på nøjagtig samme tid.

Bare sørg for at bruge en tidlig(hurtigt blomstrende) art,på grund af det Danske klima.

Jeg har selv haft fede resultater med "Early skunk","Shiva skunk",og "Northern light". [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

@piercer hvordan gror en raket?! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@alle tak for svar. grunden til, at jeg spørger nu er, at jeg netop har talt med en gut, som fik nogle frø af mig. det skuffede ham lidt at der var et par hanner i mellem. jeg tænkte, at man måske skulle anbefale ham, at lave et par planter under neon i foråret, tage nogle stiklinger og sætte dem ud. selvfølgelig skulle det lige koordineres med klønsbestemmelse også. jeg havde i øvrigt selv et par dkpot under neon ved 18/6. de begyndte faktisk at blomstre ved 18/6. jeg beholdt en stikling, som nu står og skumler med misdannede blade og alting. tilsyneladende er den "reversed". den blomstrer ikke, men sætter bare mærkelige 1-fingrede blade - dvs. de sidste er vist blevet til 3-fingrede (men den er nok ikke blevet en Blockhead af den grund :-)).
nå men for at få sluttet denne smøre, så kunne jeg jo ikke videregive min ide som et godt råd uden lige at have jeres mening med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

mvh

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hvordan kan man blive skuffet af at der er et par hanplanter imellem, det er sgu da helt naturligt!!, nogle menesker er fandme ikke særligt begavede, hvis ikke der var nogen hanplanter hvordan skulle man så få frø til at så til næste år, købe dem?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] , næ så er der sgu lidt mere hjerneaktivitet blandt dyrkere i vores nabolande, de har da i det mindste læst forordende til en hampe bog.

Medlem

LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg vil mene, at det er et lidt tyndt grundlag for så massiv fordømmelse. Jeg ved ikke, om han ligefrem syntes, at det var uretfærdigt. Det tror jeg slet ikke, men han ville nok gerne have været sine hanner foruden.
Du er på banen igen Haze. Fedt. Sender du ikke lige en forklaring på DFWxO.P.s genetik?

mvh

Medlem

tro mig det var sagt hårder en det var ment [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

DFW x O.P. er Durban x FigWidow x "alle de gode hanner der stod i mit drivhus"

blandt de gode hanner er BlueBubbleJuice, Juicy Fruit, Vietnam Black, Nepal, Jamiaca, Zamal, Cali Orange, Lady G og et par stykker mere jeg ikke kan huske, jeg har kun hørt positive ting fra dem der har dyrket dem.

Medlem

Ok med fare for, at vi ryger helt off topic, så må jeg lige have præciseret: Man krydser først DFW og lader så sin stabile DFW bestøve af alt godt fra drivhuset? Det lyder ret interessant det her.
Er det ikke ret krævende at holde gang i så mange forskellige planter?

mvh

Nu er jeg ikke teknisk ingenør, men jeg ville sige i praksis gror en raket nok ikke. Men hypotetisk set, så er det overført fordi en raket stiger hurtig til vejers.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Din Juicy Fruit x Extreme Blue African, dufter dejligt når de er i blomst...

[ 03 Oktober 2002: Besked ændret af: MoS ]

Medlem

DFW blev lavet af et firma kaldet Dutchflowers, jeg købte frøende på C-bay auktionen for 153$, så tog jeg den bedste hunplante og satte ind i det drivhus hvor jeg havde de han planter stående jeg ville bruge til at lave frø med, og så var der bunkepool, så det er en ret blandet fornøjelse, mend et øger også chancen for at finde noget der passer til dine behov.

det lyder godt MOS, hvordan smager den så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Dufter som en slags anis eller sådan noget, og smagen kender jeg endnu ikke, da den skal have 14-21 dage endnu under hps´en...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]