Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 05:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Marc>> UTFSE! Det her har været op at vende mange gange her på boardet, jeg har selv været arrangør på dette arrangement, men der var sq ingen der gad støtte op om det, så det blev skudt ned [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Peace,
Tias.

In our memories

Geografisk sted: København
@Tias, det var nu også mest ment for sjåw, fordi at det nu -lyder- lidt sjovt... Jeg har sq været i ungeren et par gange i mit liv, og selvom det ikke lige er mit 2. hjem, så er det mere mine hash-forvænte paranoide forestillinger om at stå og være til grin over for en husfuld maniacs, som når jeg tænkte over det ikke lød så fandens underholdende (for mig, altså) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men for høvled det ku være fedt, hvis det passede...

Det lyder bare for godt til at være sandt, men da jeg har oplevet noget lignende (altså mht prisen) andetsteds før tror jeg da at den kan være god nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh Zonker

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg kom en del i ugern for 4-5-år siden der er igen der bidder, men dog e masse balade magere, sjovt nok hvis ma er til druk og smadder men dog et godt hak for sort og negativt for mig.

den der med jens jordfed, hvis du har sår gode forbidelser hvorfor gør du så noget så åbet lyst ikke ret profesionelt (mildest talt) kan du ikke også lige smide dit mobil nummer ? og hvad med ugdoms husets regler med med besked, politiets og pressen opmerksomhed, er ungern nu blevet e hash club sår skal det sku nok snart blive ryddet det vil politikere ikke finde sig i, bare lidt spof til debat vh. doeneg

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Davs allesammen
doeneg hvis du absolut skal have det skåret ud i pap så er Jens Jorfed aka 19-49 aka De brune Bude "PLING" ringer klokken hvis man gider snakke til ham på en pæn måde og ellers viser den korekte respekt kan det være i kan finde af noget til en for jer fordelagtig pris jeg har snakket med ham og han støtter Psychedelia 100% specielt efter den underlige artikel om de 600 stofmisbrugere i Urban en efter min mening latterlig oplæg uden hoved og hale i Revolver journalistikken men hvis folk stadig er lige mistroiske kan det vel med hjælp fra administratorene arangeres en trip tur hvor folk kan se med deres egne øjne
Med venlig hilsen Marc

Dedikeret medlem

@marc, kan ungeren lægge hus til psychedelia hampkamp 02?

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Det skal nok drøftes på et fælles møde med nogen fra hver side men et større arangemenet for figørelse af hash og legalisering er en ting vi støtter stort op om selvom de fleste af vores arrangementer tit ender i en overtrædelse enten på den ene eller den anden måde i skal være velkommen til at kigge ind nok kan evt. give en mail hvis en større gruppe ønsker sæde i forbindelse med ophold

Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Artig å se at det er noen som engasjerer seg, alt i fra seriøse til useriøse personer. Heldigvis er det flest er det flest dansker som tilhører den første kategorien.
Vil nok engang presisere at jeg har ingenting negativt å si om staden og jeg drar heller aldri dit for å kjøpe dårlig shit, og drar heller ikke dit å regner med at man skal kunne kjøpe førsteklasses maroc til spottpris, men forventer at hvis man kjøper for noen tusenlapper bør man få en grei pris for førsteklasses maroc.

Jeg vil samtidig få si at jeg ser frem ti l å besøke danmark og staden, er bestandig meget bra å komme til staden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]