Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 05:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det gør ekstrakt af svampe også... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
der var nogen der snakkede om at soma havde fået krystaliseret meskalin...

men det har de ikke for det går ind under narko loven, øv bøv [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var mig! Den stive svensker bag disken sagde altså at de ville gøre det, og så se hvad narkopolitiet sagde til det. Om det var pis eller ej, ved jeg ikke.

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: næstved danmark
nu ved jeg ikke hvad du mener med stive svensker men som man normalt forbinder med stive så kan jeg fortælde at han ikke drikker andet en en god faske vin en gang i mellem sammen med konen og så kan jeg envidere fortælle at manden er enormt imødkommende jeg tager engang imellem ind i soma og er der inde en hel dag og kikker på urter / nue urter og sidder og snakker om alt mellem himmel og hav og han er tillig med hamerende intaligent
gør jer selv en tjeneste prøv at give jer selv lov til at snakke med ham og ikke bare gå ind jeg skal have någet meskalin hej og farvel igen og lad vær med at dømme folk man ikke kænder på forhånd

Medlem

Geografisk sted: kbh
han er et latterligt fjols som fylder folk med lort og tar røven på dem hvor han kan komme til det prøvede engang at prakke mig en halv død kaktus på 3 dage før svampe forbudet bildte han mig ind at de ville foresætte med at sælge [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaktussen>> Den 'stive svensker' var mere ment for sjov, faktisk var jeg selv overbevist om at han tog alt muligt ANDET end alkohol.

Og han er rigtigt flink, så meget ved jeg, fordi jeg snakker med ham hver gang jeg er derinde, tak - Siden du ikke var i stand til at lægge mærke til det, så lavede jeg sjov! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har da også snakket med Jan, og han er helt sikkert imødekommende og intelligent, men han er også en fusker!
Hvis han kan så snyder han dig.... Tag alt hvad han siger men en smule skeptis. Han er trods alt forretningsmand.
Måske er "Stive Svensker" for meget, men "Tåget Svensker" er sku rimelig rammende.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
kaktussen prøv at spørg ham hvorfor han stoppet med hans gamle partner.
ham der i dag har www.indra.dk i dag

jeg har hørt snak om at han er både svindler og psykopat.
flere gange,jeg har selv mødt manden og jeg syntes ikke han var så imøde kommen som i omtaler,før jeg begyndte at ramse op af de ting jeg skulle have og ja så stod vi lige og snakket lidt mens han fandt tingne frem,jeg syntes nu også selv han er flink person.
men jeg syntes bare ikke han er "super" imødekommende,

jeg syntes heller ikke han var flink til at give råd om svampe dyrkning hvis alsår ikke det var om ( deres eget dyrk selv kit )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]