Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 05:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Rygeudstyr?
In our memories

Geografisk sted: København
Hvad enten det er en mus eller en kat eller en hund eller din mor eller morfar, så skal man sq ALDRIG ryge andre skæve eller påvirke dem med nogle stoffer uden at de selv beder pænt om det! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Måske var det en joke, jeg ikke forstod... men det er fanme ikke pænt at udsætte andre for, hvadenten de snakker menneskesprog eller ej.

Og for at holde mig til topic, så kan jeg bedst lide at ryge joints, helt sikkert! Dem bliver man altid behageligt skæv af... man kan lade dem hvile, og tænde dem senere... de smager godt, dufter godt, virker godt!

Bong fx smager og lugter som sure sokker... men det er man nok ligeglad med når man lige har røget et hoved [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men det er sq da synd, at når man først er begyndt at ryge på stærkere instrumenter, så kan man ikke blive det mindste skæv af at ryge en joint...

Bare min mening - men husk det med dyrene og din mor og far!!!!!

[ 06 Juni 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Medlem

Øv! må jeg så heller ikke ryge mine negervenner skæve [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories

@Swimmer : Jovist, må du det... hvis de beder pænt om det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Kender mange negre der godt kan lide at være skæve!

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
For det første så var den selv ude om det! Den ville sgu slå mig ihjel.. jeg ku se det i dens røde øjne!! den var OND!! Men jeg kom den bare i forkøbet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men jeg kan godt se hvad du mener, bortset fra at jeg ikk ville ha noget imod at ryge hele min familie skæv.. (hashkager evt.)

Junior medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Junkie:
men jeg kan godt se hvad du mener, bortset fra at jeg ikk ville ha noget imod at ryge hele min familie skæv.. (hashkager evt.)<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe....eller Guldkakao, pot-the og så videre...=) (Har fyret den med guldkakaoen af på en af mine rygevenners farmor...det var sjåw... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

@web: Jeg gir dig HELT ret i at et Joint ikke kan slås i stil. Der er intet mere cool end hvis 4 venner sidder og chiller med hver deres joint i hånden. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Og så smager de godt og ser cool ud - hvis de er rullet rigtigt.

In our memories

@Jindrak : synes nu personligt bedst om at være 4 venner, hvor jointen kører rundt i cirkler, og så kan man jo ryge fire joints i træk eller i løbet af en hel aften... i stedet for de dersens ego-joints [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Med mindre alle selvfølgelig har tons at ryge... så kan man da godt hygge sig med sin egen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men det er nu hyggeligere at deles!

- her retter jeg lige i min post: Jeg håber sq at hende farmoren vidste at det var guldkakao, og hvad GULD betyder i guldkakao... ellers burde der fanme stå Junior skrevet i panden spejlvendt på dig, så du ved det!!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

(hvorfor lyder jeg lige pludselig som en eller andens moar hele tiden???)

Men -hvis- hun vidste det... så helt sikkert... flyvende farmor... sådan en gad jeg godt at ha... tænk at ku ryge sig hyggeskæv med familien! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 06 Juni 2002: Besked ændret af: Zonker ]

jeg ryger sku bare hvad der komme min vej [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Zonker du aner ikke hvad du taler om......den mus SKULLE dø HAR DU været PLAGET af mus før så ville du ane!!!

In our memories

offtopic

@stampe : du er sikkert bare sur fordi jeg gjorde dig opmærksom på at det lugter af sure sokker når du ryger bong [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Zonker
Hør her nu aner du igen ikke hvad du taler om jeg er ALDRIG sur men en plaget mand ..plaget af mus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

@stampe: jeg er sikker på du mener det i bedste mening, så tak for de gode råd!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men ingen muse-liv eller nogen andre skal stå på min regning når regnskabet skal gøres op - bare fordi jeg FØLTE at jeg havde for lidt plads til at dele den med dem [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Zonker som sagt før du har vist ikke været plaget af mus, ville have plads til mus men ikke i så stort et antal [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
men kan du give mig en bedre aflivnings metode så prøver jeg gerne kan ike bruge gift da mine andre dyr ville spise det og heller ikke klap fælder og de KAN ikke leve der hvor de andre dyr er såååå plads til mus ikke der [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
kan følge dig i hvad du mener ..det ER levende væsner og tror heller ikke DU klasker en myg nogen sinde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

@stampe: det har du ret i! jeg puster myggene væk... så jeg vil råde dig til at flytte! Det ville jeg gøre [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Zonk
Kan ikke følge dig mer "så flyt dog"
og får jeg problemer med muldvarber så flytter jeg også, og min nabo landmand lader sine afgrøder gå til af skade dyr og flytter.
som sagt nu for 3 gang du aner ikke hvad du taler om de dyr jeg holder er en levevej og der SKAL ikke være mus, men kan jo bare flytte og lade musene flytte ind
back too topic
at ryge på spand er nok noget af det vildeste

Dedikeret medlem

Zonker > Veganer hippie dø [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

damn mand mus skal da bare dø, lidt ligesom duer, søg evt på duer i hampe forumet så vil du se en masse dybt konstruktive måder at ordne skade dyr på............. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

offtopic:

Okay okay, jeg skal nok dø... ligesom musene og alle andre skal før eller siden... bare ik -lige- nu. Måske om lidt?

... jeg kan godt forstå du kan være frustreret... jeg har en datura-plante som er angrebet af spindemider... det er SÅ ærgerligt... de er meget svære at komme af med... især hvis man er typen som puster myg væk i stedet for at klaske dem...

... så øh... du har min sympati Stampe, idet du føler dig nødsaget til at slå mus ihjel for at opretholde din tilværelse. Jeg har også efterlyst tips til at komme af med spindemiderne, men det har vist sig meget svært.

Held & lykke (også til musene, sorry) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh Zonker

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
klart joint`s, jordfed og chilum er fedt nok en sjællen gang imellem og måske en bang hvis der lige kommeren forbi, men cola bong slammer topnøgle stilen bvadder, hvis jeg ikke havde råd til at ryge mine læker luxus joints ville jeg med glæde undværer, det ser skuda sygt ud nor nogele sidder og suger deres standard på et køkkenrulle rør med et sølvparpirs hoved god ryger i joints der bliver man høj og lam af ikke lam og klam. peace doeneg

Junior medlem

Geografisk sted: hillerød
hmmm den beste bong jeg har suget på var en tjubang/bong til 250 dkk på stadens marked..

det er en kejleformet flaske med et glasrør med gemmengag sta fast oven på flasken og så hoved op på ttoppen. jeg er lækker og man bliver ultra blæst. man kan suge mondo hoveder på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Jeg vil også være lækker!!!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Zonker:

Det er ikk fordi jeg ikk ka' li' dyr.. jeg har bare lyst til at slå dem ihjel.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]