Er du sikker på du mener Morning Glory? Du skal mindst have 150+ frø for at kunne få en rigtig effekt. Måske mener du Hawaiian Baby Woodrose(HBWR/HBW) frø - de indeholder, ligesom Morning Glory, LSA. Der er dosen ca 5-15(jeg har på fornemmelsen at det er meget individuelt.).
Har kun prøvet LSA(HBWR) en enkelt gang, men det var en ganske behagelig oplevelse. Det var meget stille og roligt - come up var rart med en masse kuldegysninger der gik helt fra fødderne til hovedet. Meget, meget dejligt

Jeg følte ikke rigtigt at peakede på noget tidspunkt, hvilket ikke gjorde oplevelsen så spændende som den kunne have været.
Men det var sgu fint nok - havde en del visuals og en mindre ret lang og spændende indre rejse.
Om du får en posetiv virkning ved at ryge cannabis kan man ikke rigtig spå om. Det giver ihvertfald trippet et skub i en mere psykedelisk verden. Men det kommer alt sammen an på hvordan du har det. Jeg synes ikke du skal ryge før du har fået fuld effekt af dine frø(hvadenten det er MG eller HBWR). Stoffer skal, efter min mening, prøves 1 gang for sig selv inden man påvirker sig selv med andre ting.
Men held og lykke med det

[/quote]
Sorry, må have forvekslet de 2. HBWR lyder til at være super at starte med

Hvilken dosis havde du success med?
Er til at købe i brugsen, eller er det kun morning glory?
Hvordan er ens tilstand dagen efter?
Mht. til rygningen, lader jeg altid stoffet peake inden jeg gør det, så jeg ved hvad jeg har med at gøre..
Tak for svar