Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Pot Vs. Hash
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kan sku bedst lide pot/skunk, men en god troldman er alt for super:-) Det sygeste skunk jeg har prøvet må være Laughing Cobra (120'er) fra staden hos ham der John, ¿reaggae? fyren.
Jeg snakkede med ham om det og han sagde at det var lavet så det ramte en speciel del af hjernen eller sådan noget, der er en mulighed for, at det er pis. Men det gav mig i hvertfalde den sygeste griner overhovedet og det mystiske var vist også helt i top:-) Det vildeste var godt nok, at efter et par gram af dét, fik jeg ligesom sådan nogle mongol agtige kramper (uden pis) Hygge

[ 20 Maj 2002: Besked ændret af: Muugor ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der går utroligt mange rygter om G13.
Men...jeg må tilstå at hvis den skulle ha 28%,det er lige i overkanten,men hvem ved.
Jeg ved bare at de Skunks der er idag er meget stærkere end for 20-30 år siden. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Viborg
Hvad er G13??

Peace... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 21 Maj 2002: Besked ændret af: GreenGod ]

Dedikeret medlem

et....sagn [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] det er et sagn om at den amerikanske regering skulle have lavet en ekstremt potent skunk...... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ikke at det ikke kunne være rigtigt......Men der er aldrig rigtigt blevet bevist noget som helst

Insane psychedelia user!

Zikterion >==> Såvidt jeg husker så sælger Sensi Seeds G13 x Hashplant, den G13 kan jo ikke være kommet ud af ingenting [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Desuden snakkede ejeren af Nirvana (og seedsdirect.to) om at de er ved at udvikle en ren G13....jeg postede et link til diskutionen for et stykke tid siden.

/Jens Chr.

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
hmm sygt, er jeg virkelig den eneste som kan lide at ryge almindelig hash?

jeg har det ganske fint med det, kan godt lide at stene, blive tænksom og grine og få æderen.

dog skal det være ordentlig kvalitet, 60-70-80 krs, ikke det der billige standard som er hårdt og sidder fast på fingrene når man mixer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]