Den eneste rapport jeg har kunnet finde, er denne her:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=36763Dog er der ikke kun tale om meskalin og lattergas, men også cannabis.
Jeg ville ikke mene at det er et problem at blande disse to substanser, sålænge man kan kapere oplevelsen psykisk - generelt skal man holde sig fra at blande to substanser, med mindre man kender begge substanser ret godt... og at have prøvet meskalin en enkel gang giver ikke ligefrem anledning til at anbefale dig en kombination mellem meskalin og lattergas.
Men hvis du alligevel vil kaste dig ud i det, så har jeg hørt om masser af folk der har blandet lattergas med svampe, LSD, 2c-b, 2c-i, LSA og diverse andre substanser. Så måske du også skulle tage et kig på de rapporter, hvori brugeren eksperimenterer med et andet psykedelisk stof, der er tæt beslægtet med meskalinrusen. Erowid.org og google ville være gode steder at starte.
At studere ovenstående forslag tror jeg vil give et godt bud på hvordan en sådan psykedelisk oplevelse vil udarte sig.
Held og lykke, og meld tilbage hvis det nogensinde bliver aktuelt - der er tydeligvis mangel på erfaring.