Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Mine små pusser hamp planter stod så fint til i forgårs i mit vindue. Men nu er halvdelen af dem døde i toppen, de første spæde blade der var er simpelthen døde.

Er der noget at gøre ved det?

Nogen der kan give mig en god grund?

Andre der har prøvet noget lignende..??

Medlem

Geografisk sted: DK
for meget vand, gødning eller lign. kan være åsagen"!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

ingen af de ting er sket.

Medlem

Geografisk sted: Viborg
Hey,

Kan det være fordi de har det for varmt? Jeg har set noget lignende på en plante der stod i en sort plastic potte på en hvid tallerken under et par lysstofrør. Den hvide tallerken reflekterede lyset og den sorte potte sugede det til sig. Et skud på en temperatur i selve jorden vil være et sted over 30 grader (den var lun [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]). Resultatet var at planten døde fra toppen og ned. Bladene tørrede simpelthen ud - og det gik stærkt. Håber det kan hjælpe.

Peace...

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Der har du sikkert løsningen! Den har det for varmt! Det viser sig altid fra toppen og nedad, og derfor har du oplevet disse symptomer som du har beskrevet!

Dedikeret medlem

i jorden med nogle nye frø speedy, du har masser af tid [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

det lader til at jeg har fundet svaret, de har stået med gennemsigtigt (self.) olastlåg over, og er voksen hen langs undersiden af låget, og har suget det vand der sidder derunder, ind i bladende, så derfor er de begyndt at mugne (det siger min super plante ekspert hjælper ihvertfald)

[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]