Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Nitro ??
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Jeg tænkte på, ham gutten der spurgte efter svampe blev smidt ud fordi han brød reglerne, kan man ikke blive smidt ud for at ødelægge posts (også selvom at det er ens egne) og generelt være lam at høre på?

Medlem

Geografisk sted: DK
Samfundsnassere, Bumser, Narkomaner, Flaskesamlere, crackhoveder,..Ja der er sku MANGE ord for sådanne (mennesker)- som jer...

Jaahh nu bliver jeg nok smidt ud eller noget lign. og det er egentlig en skam, fordi det eneste jeg prøvede på; var at hjælpe sølle jer... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

du prøvede på at hjælpe dig selv - men hvis du er så skadet af stoffer er der faktisk ikke noget vi kan gøre for at hjælpe DIG - det er dig der går glip af alt det sjove - vi hygger os garanteret osse bedre uden dit selskab

Medlem

BlaUer dog... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Du postede det samme spørgsmål 5 gange! hehehe onster -ses [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

og det gør man ikke - tror godt at folk kan se spørgsmålet når det står der en gang og hvis der ikke bliver svaret så er det fordi at folk ikke ved det...

Er det svært at fatte - det er squ da spild af tid og skrive at man ikke ved det

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg kan ikke gøre for at jeg bliver angrebet af en masse tosser, bare fordi at jeg spurgte et ganske normalt spørgsmål, som jeg fik Møgfald over at opdatere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]