Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 14:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Random skrev:
Hvis der kom nogen i min crib, og tændt en joint uden mig, havde jeg smidt dem ud allerede der. Sådan undgår man den slags problemer.

Jeg tænker egentlig at denne forklaring er en tydelig løgn, MEN hvis nu vi siger at de andre til festen aldrig ryger, de har ingen res, og de er MEGA stive, og så de negere tænder op i den største pind med enormt potent cannabis (WW osv) eller is hash, kunne det vel være muligt.
Ihvertfald at de blev ret skæve alle sammen, men at de ikke gjorde noget ved det betyder bare at det en flok wuss's. Når man ikke vil forsvare for 30k indbo...

Haha Random :D Nattens indlæg!!!

LoL det her skriver jeg videre til hende ^^ :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ashoka skrev:
Citat:
Jeg ved fra personlige erfaringer at man godt kan blive halvblæst hvis man går ind i et rum med omkring 40 personer der sidder med i gennemsnit 1½ joint hver i et 25km² stort rum

X3prt>> Dem du kender må virkelig ha' noget stærkt tjald og nogle enorme huse. :P

HAHA... Sådan går det når man ryger for meget :lol:

Tror jeg lige jeg retter ;)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

c0ne skrev:
Random skrev:
Hvis der kom nogen i min crib, og tændt en joint uden mig, havde jeg smidt dem ud allerede der. Sådan undgår man den slags problemer.

Jeg tænker egentlig at denne forklaring er en tydelig løgn, MEN hvis nu vi siger at de andre til festen aldrig ryger, de har ingen res, og de er MEGA stive, og så de negere tænder op i den største pind med enormt potent cannabis (WW osv) eller is hash, kunne det vel være muligt.
Ihvertfald at de blev ret skæve alle sammen, men at de ikke gjorde noget ved det betyder bare at det en flok wuss's. Når man ikke vil forsvare for 30k indbo...

Haha Random :D Nattens indlæg!!!

LoL det her skriver jeg videre til hende ^^ :lol:

Hehe c0ne, det goer du bare. Det er jo en lektie at laere ved det, folk der ikke lader dig ryge med paa deres pinde er slemme folk. Meget slemme folk. Det er simpel logik >P

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja sådan har jeg det også ^^

Især hvis man kender dem/har røget på dem eller lign.

Hader dem der ikke giver igen, os derfor jeg er gået nul tolerance overfor weed smokin'.

'I gotta get mine, you gotta get yours'

Lader kun min nærmeste venner ryge med, og hvis nogen jeg halvkender ryger med så forventer jeg at ryge med på deres. Er blevet røvrendt for meget af små fede dumme unger, men de har fanme os fået slag for det :x

Eks.:

Lavede en 2g's jay hjemme hos en ven, hvor der var omkring 8 personer i alt, kendte 2-3 af dem godt.
Lod dem ryge med og sad så ellers og snakkede med folk, ligepludselig kan jeg ikke se hvor jointen er mere, og da jeg finder den igen i hænderne på en eller anden fuckfed dum unge er der kun ca. 3cm tilbage af min forholdsvist store joint. DER blev jeg godt nok sur, og har lige siden aldrig ladet nogen andre ryge med på MIT shit!

*GRR*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]