Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 10:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Al respekt til Sir Haze, men det der er sgu for lamt. True med at skride hvis ikke en bestemt person ryger ud. Styr din depression mand.

Du kan da bare ignorere ham. Det er helt fint at du gør dem der styrer siden opmærksom på han er irriterende, men så må du da lade dem styre boardet eller lave et selv.

Men det ser ikke ud til han ryger, så farvel Sir Haze, en skam du ikke kan tolere andre og så blive, men.... So be it.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
sir haze hvorfor har du ikke fortalt at det var dig der var SATIVA, noget før,

jeg trode sq bare det lykkes shaman/ego at skremme SATIVA væk, men så har du jo slet ikke været smuttet,

der kan man bare se.
når jeg thor jeg vil gå hjem og og ryge en jey på det

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
jeg kan stadig se hans navn under memberlist jeg kigger i morgen og så har det at være væk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] tak, jeg ønsker ikke at være politi man men jeg blev bare træt af ham og så var vi nødt til at ty til afpresning af resten af boardet sorry for det.

Sir Haze

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
det var da trist at dette skulle blive min sidste post, ked af det elv men der kommer ingen fortsætelse på mandag, og til dig poo rend mig i røven, FARVEL

I ER KRAFTEDME FOR LAMME - smid da den geek ud - fandme mand - jeg flamer han indtil Haze kommer tilbage - satme mand- nu er han skyld i at mit pot måske ikke bliver så godt som det kunne have blevet....

FUCK DET BONGSVIN

FRUSTRATION IS THE FUSE
THE FLAME IS HATE
TICK
TICK
TICK
DETONATE

Damn - nu er jeg sur

Medlem

Hum... I virker ret pissed... Kan i ikke lige refere til nogle posts hvor han gør sig heldigt bemærket? Det ville da være en skam at miste Sir Haze, frem for en mindre kløgtig nørd som han tydligvis er...

MVH
Bandil

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
Jeg kan ikke helt lade være at give mit besyv med..

Sir Haze, ifald du bare faker dit frafald, Rygerbong har ikke haft noget at sige, fornuftigt som ufornuftigt, i lange tider.

Han KAN være smuttet, selv om han ikke er banned.

Prøv at gi' det en tanke.

mvh WizKid

i 10 dage that is

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]