Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: dyrkning
Dedikeret medlem

iforbindelse med at jeg stopper med at ryge smøger tænkte jeg at så kunne jeg jo endelig komme igang med at dyrke noget skunk, jeg har dyrket pot udenfor de sidste par år, men hvor stor forskel er der på udendørs pot og indendøs skunk, vækstlys....mm

ß~~~Who are sane~~~ß
ß~~In a sick world~ß

Zikterion

Medlem

"Hampdyrkerens håndbog" af Mel Frank hjalp mig igang. Jeg lånte den på biblioteket for et par år siden. Måske er de begyndt at savne den?

Men i den bog er alt, hvad du behøver af oplysninger.

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hvis du ikke hved en skid om hamp er "hampe dyrkerens håndbog" ganske udemærket den fortæller det aller mest grundlæggende men, lad være med at købe den det kan ikke betale sig, du løber lynhurtigt tør for info og så er den skrevet for 30 år siden, så hellere Jorge Cervantes "indoor marijuana horticulture" det er den nyeste (2000) og bedste bog om emnet og den kan fås hos www.seedsdirect.to men sørg få at få den i den nyeste udgave (nogle steder har de kun den gamle udgave fra 97/98) det er faktisk lidt pinligt for vores danske forretninger som soma, ethnoplanet, indra og caboon at de ikke har den, de har en masse gammle uddaterede bøger fra forige århundrede hvorfor har de så ikke denne her, istedet for er man nødt til at betale 50 kr i fragt 25 kr i veksel gebyr + 2-4 ugers ventetid for at få den fra england, så til vores danske online forhandlere: tag jer lidt sammen og få opdateret jeres boglager.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
den er jo heller ikke så dyr igen.

ikke fordi jeg selv har den næææh nej jeg da glad nok for overgrow og de andre.

Zikterion du kan da prøve links her på siden
og det er gratis og du behøver ikke at vente

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]