Kramper ? Nogen gange får jeg kramper hvis jeg f.eks. ligger efter en tur i byen eller lign. med masser af tjald og andre stoffer, men det er normalt fordi jeg har belastet mine ben mere end min krop kan klare :S
Mht. abstinenser så kan jeg sige jeg får utrolig irriterende abstinenser hvis jeg holder op med at ryge fra den ene dag til den anden.
Svedeture:
Får svedeture hvor jeg bare får det skide varmt og sveden pibler ud. Ikke så tit, men en gang i mellem. Holder op efter få min. Nogen gange kommer det om natten, hvor jeg vågner op badet i sved
Søvnproblemer:
Problemer med at falde i søvn er velkendt, du ligger og vender og drejer dig, og kan ikke lade være med at tænke på at du bare lige kan ryge nogle få sug, og så falder du i søvn...
Maveproblemer:
Når jeg holder op med at ryge fra den ene dag til den anden, får jeg det skidt, bliver utilpas, og vil bare sidde ned. Får ondt i maven, på en underlig måde, sådan lidt ligesom når man skal brække sig når man har drukket for meget, bare ikke så kraftigt. Det føles lidt somom man er rigtig sulten, også selvom du lige har spist
Manglende appetit:
Min appetit ryger, nok en sammenkædning af ovenstående. Det er ulideligt, du har det skidt, føler dig sulten, men kan ik få mad ned :S
Rastløs:
Underlig uro i kroppen, ligner lidt en svag amf-rus, bare blandet med ovenstående.
Alt dette går normalt væk efter højst 1 uge, 1. dag slemmest, bliver mindre markant 2. og 3. dag, for tilsidst ikke at være så irriterende. Kommer også an på hvor stort forbruget har været før du stoppede
Og jeg er 100% sikker på at det skyldes tjalden, for de mange gange jeg har holdt pause efterhånden, har jeg testet, og det kommer hvergang. Hvis jeg så har det rigtig skidt eller lign. og går ud og ryger 0,1g i en joint, forsvinder de 10 sek. efter at jeg tog første lunge, og slapper FULDSTÆNDIG af. Så jeg bliver helt normal
Så jo, man får abstinenser, nogen kraftigere end andre, men hash virker også utrolig kraftigt på mig
|