Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Troldmand!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I gamle dage,var en troldman en blanding af rød Libanon,og sort hash som Afghan,eller nepal sammen. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Det var dengang man kunne få hash,der virklig kunne få en til at sætte sig ned. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Øeh - skulle Sort tjald og rød libanon sætte nogle ned - så skal man ihvertfald ryge en del af det - men sådan er det squ med alt røg - man skal ryge en del af det - før man ligger sig ned......

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
elv sådan en udtallelse beviser bare at du ALDRIG har røget ordentligt hash, så drop dine latterlige reply´s og fis i børnehave med dig, få dig nogle hamp frø og kom tilbage når du kan fremvise billeder af dine egne planter [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] jeg hader små børn, der ikke kan føre en konstruktiv samtale, kan vi ikke indføre en alders grænse jeg er træt af den evige stank af babylort.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Lad nu være med at flame mit topic til - brug den der PM funktion!!!

Sir haze: Behersk nu sproget - du bor i kbh aight - jeg kommer derover torsdagen før den 27 - like - så kan vi lige sætte os ned på staden og så kan du lige se om du kan ryge mig skæv - og jeg mener så skæv at jeg ikke flytter mig ud af stedet - derefter kan vi begynde at snakke om børnehave og babylort + det der ligner - indtil da - snak kun om folk du kender - ikke om folk du ikke kender - regner stærkt med at du er ældre end mig - måske en 3-4 år - men derfor skal du stadigvæk tænke på hvilke grundlag jeg har indledt min karriere som fritidsnarkoman på - det er ikke super noia shit grundlag - men lidt noieren er de..... Så JEG ser frem til en ryger der kan lægge mig ned........Hvis den kan det må du lige lære mig hvordan man laver en sådan ryger - fordi damn - jeg er ved at være træt af at ryge mig igennem gramvis af rygeren og skunk - for ikke at tale om alt det standard og pot der ikke gør andet end at forurene ens lunger og måske give en et lille buzz i væreste fald en ond hovedpine - men aldrig det jeg vil kalde for en skævert - og jeg har skam røget god hash - og osse god skunk - og det har skam virket totalt fedt - men ikke noget der har sat mig ned - eller stoppet mig fra at komme videre i dagen/natten... Men jeg ser frem til at vi mødes engang - og det med dyrkingen - well - næste år - eller måske her ind over vinteren overvejer jeg at anskaffe mig nogle skunkfrø og en stak potfrø og dyrke dem op uden brug af vækstlamper - lyder umuligt - men jeg vil prøve - like - har ikke råd til den elregning og sådan *gg*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

E.R
Ja jeg vil love dig for,at det hash jeg taler om,ville få ENHVER til at sætte sig ned!Det var blandt andet King Libanon,og grøn Afghan.Det er ved at være små 20 år siden,så jeg tror ikke du har prøvet at ryge den slags hash.Så skal vi over i selvlavet skuff,af virklig god skunk.90% af det hash der bliver solgt idag,er i bedste fald,måske halvt så godt.For nylig købte jeg dog noget ryge Maroc,der tog røven på mig. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men han ville også have 70 kr.g. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]