Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Jeg havde sent i nat en meget ubehagelig oplevelse da jeg røg min godnat bønne, det startede med noget lys der kommer ind i min lejlighed ude fra gaden, og kan ses henne på væggen begyndte og bevæge sig lidt(lidt ligesom på psykedelia), jeg bemærker herefter at mit hjerte banker meget hurtigt, og det er jo normalt nok.
Men derefter begynder det så og slå langsommere og langsommere for til sidst og gå i stå(selvfølgelig gjorde det ikke det, men sådan følt jeg det) jeg følte kort sagt at jeg var ved og dø! og havde også en meget intens angst følelse i hele kroppen, det var dog en meget stor lettelse da jeg kunne mærke mit hjerte igen senere, men så blev det igen værre, jeg begyndte og høre et "beat" inde i mit hoved, og da jeg uheldigvis i denne situation er musikalsk begynder mit hoved sku nærmest og lægge flere og flere ting til! jeg begynder også og tro jeg hører nogen stemmer hist og her, jeg falder så endelig i søvn og vågner normal op næste morgen( gud ske lov!) men her sidder og jeg så og tænker nu, det her er da et ret kraftigt tegn på at jeg skal holde en gevaldig pause fra hash ikke? skal lige siges at jeg ikke har rørt andet end det i ca et ½ år nu, så tror ikke at de ting har kunne gå ind og påvirke det... skal også lige siges at mit forbrug har været ret stort de sidste mange måneder, og specielt efter jeg har høstet fra min have.

Mhv ZachyOn

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tror det ville være en god idé at holde en pause. Jeg har også oplevet at få et angstanfald af en godnat joint (godt nok uden lydhalluer), og derefter havde jeg egentlig ikke rigtig lyst til at ryge mig skæv igen i et par uger, efter som jeg var bange for at det skulle gå helt galt. Jeg har også oplevet at hvis jeg er rigtig træt så kan skæverten godt virke ubehagelig. Hold en pause eller trap ned er mit råd.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

jeg har også prøve noget lidende hvor jeg var 15-16 år. jeg begyndte af se mensker der kigge på mig et par gange lidt efter skete det igen og så fik jeg det dårlig og begyndt af røst i hele kroppen blev rigtig bang. jeg stoppe med af drikke i et halv år, og røg ikke hash i 2 år... og nu rygger jeg kun!

Sherman

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
lyder ikke som en rar oplevelse.. heldigt at jeg ikke har prøvet noget lignende..

men jeg tror ikke , du helt skal stoppe med dit forbrug , dog vil jeg råde dig til at skære lidt ned (f.eks ved at droppe "nat-bønnen"!) .. det kan jo sagtens udvikle sig fra et forbrug til et misbrug ! og jeg mener at der er en meget vigtig forskel på de 2 ting !

så mit råd må være at du skal skære ned på dit forbrug.. ryg f.eks 1-2 gange om ugen , og når du har vendet dig til det , så bestem med dig selv om du skal cutte endnu mere ned--

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Tak for responsen folkens, jeg har som en del af jer har foreslået tænkt mig og holde en god pause fra hashen nu, jeg ved ikke hvor længe jeg holder den, men det får vi jo se. Men det lykkedes da mig og tage op til mine ryger buddies og sidde der hele aftenen og hygge med dem(og skal lige siges at jeg ALTID ryger når jeg er sammen med dem) uden og ryge. Det var sku dejligt og føle at de 100% respekterede at jeg ikke røg... :P Sku egentlig også dejligt og sidde her næste morgen og så ikke vågne med den opligatoriske hash sløvhed... :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]