pheux skrev:
hvorfor har de fleste kritiske artikler rod i Sundhedsstyrelsen? Hvorfor skulle nogle lyve (hvis dette er tilfældet) om, at cannabis er mere skadeligt end alkohol etc.? Hvorfor fortsætter illegaliseringen af cannabis i Danmark og det øvrige Europa?
Jeg ønsker gerne egne holdninger samt kilder til 100% pålidelig information om, hvad cannabis egentlig er, og hvad det ikke er.
Er det nyt for dig at det "offentlige" eller "staten", hvad du nu vil kalde det er fulde af løgn og manipulere folk for godt befindne for at få deres politik gennemført?
Hvis ja, så er du ikke gammel nok til at ryge hash og tage stoffer anyway.
Hvis nej, så er det et meget dumt spørsmål da Sundheds styrelsen er en offenlig instituation.
Det var måske kort og grimt, men lad os kigge på noget der er helt frisk.
Hende fra DF (dansk fasist pati) som på sin hjemme side havde sammenlignet muslimer med kræft celer, det er så blevet drejet over på hendes Webmaster skulde ha skrevet det. Da det så kom frem at de meninger også står i hendes bog har samme webmaster fået skylden for det også, jeg ved ikke hvad for en bog hun har skrevet og om det er en E-book eller hvad hendes webmaster har haft med det at gøre.
Personligt syndes jeg det virker lige speget nok en sag, måske der er nogen der tror på hvad politikere siger (især når de står i et dårlig lys allerede) Jeg tror ikke en skid på hverken fasister eller Venstres wannabe socialdemokrat look alike politik.
Det er disse mennesker der "styre" sundhedsstyrelsen og da det heldigvis ikke er alle der er lige dumme, er der mange der stiller spørsmålstegn ved de "fakta" som SHS benytter sig af og de risiko factore der er ved at eks. vis ryge cannabis.
Men ta en ting her alerede nævnt Alkohol, det er fuldt lovligt selvom det rent faktisk slå lant flere ihjæl end narko, fandt dette lille rtesume fra ssh i 98 og lad mig citere lidt.
>>Der var i 1995 i alt 1.247 dødsfald med en alkoholrelateret hoveddiagnose<<
>>I 1996 registrerede politiet 266 dødsfald blandt stofmisbrugere<<
endvidere
>>For 80% af klienterne er det foretrukne stof et opioid (heroin, metadon, morfin e.l.).<<
Personligt syndes jeg ikke Hash og cannabis bør sammenlignes med hverken alkohol eller heroin for den sags skyld, men det er jo ikke mig der bestemer hvad der er narko, misbrug eller hvad der er lovligt.
I ssh's nye bog "Hash Samtalen" skriver de at pga Hash/cannabis indlæges 1100 unge ca hvert år på psykiske afdelinger eller ligne, det vil sige de har kontakt med det danske sundhedssystem.
Så det er alt sammen SSH's info!
Vi har ca 1200 der er DØDE af at drikke lovlig alkohol, vi har 1100 der har været i kontakt med syndheds systemet, men sørme om der aldrig er nogen der er døde af Cannabis.
Sååå er det stadig meget mystisk at folk stille spørsmåls tegn ved Sundhedsstyrelsen?
Se følgene docomentar film (de kan findes på nettet):
Grass - War on Drugs Documentary
Magic Weed
The Hemp Revolution
De omhandler hvordan den politiske udvikling har gået igennem tiden og en masse positive fakta som Bla. den amrikanske regering har forsøgt at holde skjult. Ting som at USA var verdens største hemp producent da de forbød Marijuana, vel opmærket uden at de vidste et det var den samme plante. Så de forbød den afgrøde de selv var stor producent af, så det er ikke en ny ting at USA dummer sig gevaldigt og bruger millioner på at dække deres fejl. Vores regering sutter så meget pik på den amrikanske at jeg er ikke et sek. i tvivel om at der er ikke mange danske politikere der har en bedre moral, så afholdt de ikke Bush's fødseldag og vi var ikke i krig.
MVH
Piercer :twisted: