Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Citat:
men fik ikke helt fat i om der var nogen markant forskel på pollen og alm.

Der er forskel, men der er ikke den 40 kr. forskel som mange pushere tager, medmindre at du har gode kilder. Almindelig hash kan tit være ren hø pakket i plader og tætnet med tjære og alverdens andre godter. Eller med andre ord, de tager hele planten og fyrer den i en blender, og presser det. Så min favorit hash er pollen, fordi at det er ret svært at komme noget i en pollen hash og stadig pasere den som pollen pga. den lyse farve. Men det kan naturligvis godt være at jeg bare er naiv og bilder mig ting ind.

Jeg har sjældent fidus til såkaldt sort hash med mindre at jeg virkeligt kender kilden.

Titel:
Medlem

Nu kommer jeg også lige med nogle svar....

1. Pollen er porøst og bliver blødt og fedtet hvis det kommer i kontakt med fugt. Jeg ved ikke om det er den præcise rocker terminologi, men det er min oplevelse efter at have købt rigelige mængder de fleste steder i landet. Rocker pollen er udmærket ryger, man skal dog helst ikke betale mere end 40 kr grammet når man køber det i potioner af omkring 10g. Det er min overbevisning at dette hash sjældent er blandet. Massefylden er somregel større end normal "standard" eller lign.

2.I et land fyldt med kristne alkoholikere er det sandsynligt at mange tager afstand fra hash. Dette skyldes primært uvidenhed da der feks. aldrig har været store samfunds problemer forbundet stoffet.

3.Alkohol og hash er skadeligt på to forskellige måder. Hash er dog ikke mere FARLIGT end du selv gør det til, det bliver alkohol let, pga. den brede accept i samfundet. Eks. du dør ikke af at ryge/indtage 200g hash på en week end, men 200 shots kan måske gøre det!?

4.Sanseindtryk som visuelle indtryk og grineflip kan forekomme ved indtagelse af cannabis, det er dog ikke stoffets pirmærer virkning. At søge den effekt er ikke anbefalet imo.

Titel:
Junior medlem

transformer skrev:
Nu kommer jeg også lige med nogle svar....

1. Pollen er porøst og bliver blødt og fedtet hvis det kommer i kontakt med fugt. Jeg ved ikke om det er den præcise rocker terminologi, men det er min oplevelse efter at have købt rigelige mængder de fleste steder i landet. Rocker pollen er udmærket ryger, man skal dog helst ikke betale mere end 40 kr grammet når man køber det i potioner af omkring 10g. Det er min overbevisning at dette hash sjældent er blandet. Massefylden er somregel større end normal "standard" eller lign.

2.I et land fyldt med kristne alkoholikere er det sandsynligt at mange tager afstand fra hash. Dette skyldes primært uvidenhed da der feks. aldrig har været store samfunds problemer forbundet stoffet.

3.Alkohol og hash er skadeligt på to forskellige måder. Hash er dog ikke mere FARLIGT end du selv gør det til, det bliver alkohol let, pga. den brede accept i samfundet. Eks. du dør ikke af at ryge/indtage 200g hash på en week end, men 200 shots kan måske gøre det!?

4.Sanseindtryk som visuelle indtryk og grineflip kan forekomme ved indtagelse af cannabis, det er dog ikke stoffets pirmærer virkning. At søge den effekt er ikke anbefalet imo.

1. Tak for tippet mht røgen, det skal jeg huske.:)

2. Ja, gad sq egentligt godt der var flere der gad læse malkavians fantastiske artikel.

3. det er heller ikke halucinationer som sådan jeg mener, man kan bare få en form for langsomt syn, og anderledes indtryk. Det er noget jeg har fundet ret fedt, men som jeg skrev tidligere at hvis det var et forgiftningstegn - så holder jeg mig fra det :)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
maten skrev:
3. det er heller ikke halucinationer som sådan jeg mener, man kan bare få en form for langsomt syn, og anderledes indtryk. Det er noget jeg har fundet ret fedt, men som jeg skrev tidligere at hvis det var et forgiftningstegn - så holder jeg mig fra det :)

Det med "forgiftningstegn" er noget pjat, hash er utroligt ugiftigt, grunden til disse sanseforandringer er blot at du er meget skæv - og det eneste problem ved det er at du er lidt tåget dagen efter. Kroppen tager ikke skade.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Man kan som Drupe siger ikke tage varige skader af hash... Det er et ufarligt stof (THC).. Det udligner endda de dårlige stoffer der er i hash så man ikke bliver lige så syg (på lang sigt) af hash som man gør af cigaretter.. Altså det er svært at få kræft af hash, eftersom THC forebygger kræft.. Det har forskerne først fundet ud af nu, men vi har jo i lang tid kendt hash dejlige sider ^^ 8)

-c0ne

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tror jeg misforstod tråden lidt... Eller jeg havde ikke set en detalje :)

Beklager ulejligheden :lol:

/Xp3rt

Titel:
Junior medlem

Drupe skrev:
maten skrev:

Det med "forgiftningstegn" er noget pjat, hash er utroligt ugiftigt, grunden til disse sanseforandringer er blot at du er meget skæv - og det eneste problem ved det er at du er lidt tåget dagen efter. Kroppen tager ikke skade.

oookay, det var da altid noget :)
og eftersom jeg kun ryger i weekenderne så gør det ikke rigtigt noget at være tåget dagen efter :D

havde, by the way, egentligt også læst det der med kræft et eller andet sted, det er vanvittigt nok :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]