Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har længe været nervøs for hvad for noget lort der findes i standard hash. Nu er jeg blevet henvist til en artikel der forklarer noget om det.. Det er skræmmende læsning..

http://www.schmoo.co.uk/soapcak.htm

Red jeres helbred og køb skunk elller dyrk jeres eget..

Med venlig hilsen

Ashoka

[ 23 Juli 2001: Besked ændret af: Ashoka ]

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Wammelt...En god grund til at dyrke hjemme...

Junior medlem

Geografisk sted: Italien
Ja godt de snakker om det kun er I England men det kunne ligesågodt være i Danmark
Som Pelle Sagde Dyrkselv eller gør som mig ryg kun Zero Zero og sort Paki

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Næsten alt det Danske tjald kommer fra Marokko, ligesom Frankrig og England. Det de kalder soapbar i England er det samme som billig hash i Danmark. Jeg har sgu også lagt mærke til man nærmest får tømmermænd af at ryge lortet. Det er især terpentin de bruger som bindemiddel og det tror jeg sgu ikke er særligt sundt for kroppen.
Jacob, det helt sorte hash skal man sgu også passe på med. Det er det de kalder squibbles i England, og der er højest 50% cannabis harpiks i og resten er lort. Såsom skosværte, motorolie etc, men hvis du har fra en god dealer så er det jo nok fint nok og hvis du bliver mægtig skæv selvfølgelig.

greets

Ashoka

Junior medlem

Jeg er enig, jeg får somregel hovedpine af det standard (%)&)("&&) - ret ubrugeligt i min mening, heller ikke en fed "high"...

Ville også dyrke hvis det ikke var fordi man har et lousy lille bitte kollegie værelse... Så er det mindre fedt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Duer ikke der stinker af pot i hele hytten hehe

Dedikeret medlem

dyrk sæl drenge, og bed til en snarlig afkriminalisering

Dedikeret medlem

efter flere års rygning af standart, må jeg sgu oxo konstatere at der ofte er blandet ihvertfald aromastoffer i, der er oxo ofte bindemiddel i, og jeg syntes ikke rigtig smagen er ret cannabis agtig, men nærmere lidt falsk og tør. de aromastoffer der puttes i standarten er sikkert de samme som bruges i sæbe og parfume.

syntes oxo nogle gange man kan være tumlet i hovedet dagen efter man har røget dårlig standart.

Ja,,, hvad skal man dog gøre,,, jeg har i gennem længere tid forsøgt at kun ryge skunk, da jeg syntes det er lidt renere varer end standart og billig hash, men problemet er bare, er der så gødnings rester i, ja hvis det smager meget bedskt.,..

men prøv næste gang i ryger standart at lægge mærke til hvordan det påvirker jer i forhold til noget skunk, altså hvor stenet og mærkelig man er i forhold til hvor god og rar en virkning det burde have-.-

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
enig smurf det er også tit det lugter af canel,karry eller andre (stærke) kryderier..jeg vil også sige at man bliver stenet af standart,men hvoffor så ryge det? skunk bliver man meget mere glad og frisk af.man kan enda tage i byen og fyre den af når man har røget en god gang skunk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

...

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hehe, ja man ved sku ikke hvad det er man får. Jeg foretrækker helt klart virkningen af den pot jeg selv har dyrket selvom den kun har stået i vindueskarmen og ikke er særlig stærk.
Jeg tog i byen med min fætter efter vi havde røget en joint med mit hjemmedyrk, og vi fik begge fuld knald på. Hvis jeg havde røget standard var jeg blevet for stenet til det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]