Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: et vildt sted
hejsa, nu er roskilde jo hastigt på vej så jeg har været igang med at arrangere diverse indkøb så man kan få et fed festival.
Men da jeg ikke rigtigt før har købt osv. er jeg lidt usikker på hvordan det forholder sig med priserne, f.eks. har en jeg kender tilbudt mig 50g pot for 500kr er det en fair pris?
men hvordan ligger priserne ellers?

Titel:
Medlem

Det kommer an på pottens kvalitet...

Iøvrigt tror jeg ikke, at man må diskutere narkopriser for de voksne.

Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
psychofar skrev:
hejsa, nu er roskilde jo hastigt på vej så jeg har været igang med at arrangere diverse indkøb så man kan få et fed festival.
Men da jeg ikke rigtigt før har købt osv. er jeg lidt usikker på hvordan det forholder sig med priserne, f.eks. har en jeg kender tilbudt mig 50g pot for 500kr er det en fair pris?
men hvordan ligger priserne ellers?

Det er alt for dyrt. Jeg giver normalt 200kr for 1 kilo prima pot.
Ellers så køb birkeost i Netto. Det har total fin lammeværdi ! Go festival!

Titel:
Dedikeret medlem

jeg plejer ikke at gi mere end 50 kr for 10 kg super skunk...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har hørt at i columbia kan man få 20kg pot for kun 100 kr... der burde du tage hen... :)

Titel:
Junior medlem

hm røv så vill det jo være dumt at købe det, men så er jeg jo bare uden noget lækkert...

- og undskyld hvis det er såen at det ikke accepteres at snakke priser her... det er så sidste gang jeg gør det

Senest rettet af psychofar 21 jun 2005 21:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
psychofar skrev:
hm røv så vill det jo være dumt at købe det, men så er jeg jo bare uden noget lækkert...

Jae....narko er også kun for tabere.

Husk på det her: VÆR SEJ - SIG NEJ!

Stay high on Jesus!

Titel:
Junior medlem

Citat:
VÆR SEJ - SIG NEJ!

Stay high on Jesus!

hehe okay det er oss rigtig nok, jeg er et par sider inde i det nye testamente... woa dde fraver er hELt viiiiiiiiiiildee.... JESUS im comingg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Citat:
VÆR SEJ - SIG NEJ!

Stay high on Jensus!

Wuuuhuuuu

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
psychofar skrev:

Husk på det her: VÆR SEJ - SIG NEJ!

Stay high on Jesus!

:lol: :lol:

Titel:
Junior medlem

Der er tilfældivis ikke nogen der kender et sted hvor man kan se cirka priserne på cannabis produkter? inden man går ud og bliver snydt røven ud af bukserne :twisted: Ved ikke om jeg må spørge om det her? men denne her tråd er da ikke lukket endnu, vil lige understrege at jeg ikke vil købe noget af nogen her inde på psychedelia men bare ha prislejerne på hash, pot og skunk, hvis der er en moderator der låser denne tråd er der så ikke nogen der er flinke og sende mig en pm? så ville jeg blive glad :P

Titel:
Så hut jeg visker er der ikke noget forbud mod at fortælle hvad du betaler for dit knark, men okay jeg ryger også flere joints end de andre "voksne" til sammen. Der står ikke noget i disclaimeren om man ikke må sige hvor megt du bliver snyt, det tror jeg er et spørsmål om hvor vidt man vil gøre sig til grin eller ej.

Se eks. Gamle EB han har være på markedet ca. lige så længe som grauballe manden, så han har abejdet sig ind på en fair pris og det må man jo respectere.

Jeg vil sige hvis det er go pot, så er 10 kr gramet da ikke for meget. Det kræver omsorg og pasning at dyrke, hvis det der imod er sådan noget dansk sur hæk med frø i så ville jeg ikke betale for det.

Go Roskilde festival der

Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

hehe, piercer, mit indlæg er ikke helt sandfærdigt desværre! men 10-15 for god pot og 30-50 for god skunk er vel fair nok...

bedst og billigst er selvfølgeligt de cannabis man selv gror, så bare kom igang....

Titel:
Medlem

25,-/grammet for 110 sort nepal

Titel:
HVordan kan det være 110 sort nepal for 25 kr gramet? så må det da være 25 kr sort nepal, det der 110 er da noget ævl at lukke ud IMO da det jo ikke rigtig siger meget om det.

Sort nepal der imod er et navn man kan relatere til og tjoo det koster måske 110 på staden eller gjorde, men der for er det jo ikke ens betydne det er en kvalitets indicator bare at du bliver kneppet i røven.

Go ryger der, sort nepal er en lækker hash.

EB det vil så sige du ikke giver 50 kr for 10 kg skunk, der kan man sku bare se der snød du mig godt nok like et kort stykke tid

Piercer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
50 g for 500 er en god pris, selvom DH kan få et kilo for 200 kr. Det er langt fra alle der kan det. Og noget pot er faktisk ganske ude mærket. købte 2g af en dranker-neger for 50 kr... det lyder dyrt, men det var ikke særlig meget dårligere end det hash jeg normalt ryger.

Ved godt jeg svarer for sent men hellere sent end aldrig :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Personligt foretrækker jeg også næsten altid noget lækkert pot, frem for hash.

Jeg tror mange pot hadere aldrig har prøvet at ryge ordentligt pot. For der er nemlig en verden til forskel fra noget som har stået og tørstet og råbt efter gødning i en alt for lille krukke, og så noget pot som er dyrket efter alle kunstens regler og hvor generne er blevet klimatiseret til de danske forhold gennem mange år.

så en 15-25 kr grammet for kvalitetspot er IMO en ganske fornuftig pris.

Ihvertfald hellere det end ussel standard til ca. samme pris.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
TJiLLe skrev:
Personligt foretrækker jeg også næsten altid noget lækkert pot, frem for hash

M2, synes godt at hashrusen kan være lidt stenet, men det er tilgengæld nice hvis man bare skal ligge og se film og stene, og bare lade sig blive suget ned i sofaen :P

TJiLLe skrev:
Jeg tror mange pot hadere aldrig har prøvet at ryge ordentligt pot. For der er nemlig en verden til forskel fra noget som har stået og tørstet og råbt efter gødning i en alt for lille krukke, og så noget pot som er dyrket efter alle kunstens regler og hvor generne er blevet klimatiseret til de danske forhold gennem mange år.

Det tror jeg du har helt ret i. Når jeg hører folk sige at pot og skunk smager sindsygt dårligt, så kan jeg ikke lade være med at fortælle dem at det gør det altså ikke (selvf. varierer ens smag) men det er nok fordi de ikke har smagt noget ordentligt pot/skunk med en GOD smag, og som ikke smager af græsplæne...

Har hørt det fra efterhånden en del, men har fået overbevist en del af dem ved at købe noget ordentligt skunk og ryge med dem. :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er en af de personer, der stadig ikke har smagt noget af den lækre pot. Jeg bryder mig ikke om lugten af pot, til gengæld er jeg stor nyder af kvalitetsskunk og jeg går ud fra, at pot kan smage nogenlunde lige sådan, bare noget mildere.

Men der må jo være en, der inviterer på god pot en dags tid så, så skal jeg nok lade mig omvende :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]