Oplevet lydhalluer mindst 70 gange tror jeg. Det sker næsten hver gang jeg er RIGTIG skæv, og mest hvis jeg er alene f.eks. på vej hjem eller bare har suget et par jöntes derhjemme.
Lydene opleves kraftigere og man hører ting som ikke er der, f.eks. en der siger hej bag en, jeg vender og mig om, og så står der en hund. tænker lige to sek. over det, hvor jeg så kan huske sådan svagt at den gøede, men da den gjorde det lød det som et hej.
Det er i den stil...
Ellers kan det også være at jeg hører ting tættere på, f.eks. folk der snakker 100m væk højt, hvor jeg tror de er lige ved siden af mig.
Går helt amok hvis der er mange mennesker

Eller mærkelige pling, dong eller et-eller-andet-ubestemmeligt-totalt-noia-lyde-alligevel-når-man-tripper-for-vildt...
Musik hører jeg også tit. Kan sidde og lytte til en sang i f.eks. bussen, hvorefter jeg finder ud af efter at den har kørt i 10 min (f.eks. en sang der varer 3 min) at der ikke er nogen, men i mine ører der lød det som om der var noget.
Musikken er normalt ikke skarp og tydelig, lidt ligesom en bærbar afspiller der ikke spiller voldsomt højt, hvor man lige kan høre musikken svagt, og at der er nogen der synger eller et eller andet

Skal siges at cannabis har en ret stærk virkning på mig, og får ved samme dosis og tit sammen med lydhalluerne, men tiere, får CEVs som jeg kan styre. Meget fornøjeligt.

Mht. OEVs så kommer de også. Kun når jeg er RIGTIG skæv, og går rundt og tåger, tror jeg at ALLE jeg møder på gaden f.eks. er nogen jeg kender. Har tit gået over og banket en vildt fremmed på gaden og sagt "hvad så ? Hvad sker der ?" hvorefter jeg ikke kunne forstå hvorfor personen begyndte at småløbe væk fra mig...
Får altid god griner over halluer om det er lyde eller visuelle... Nogen siger at de ville få noia på hvis de oplevede det, men det gør jeg overhovedet ikke... Noget af det fedeste ved en ordentlig koger.
Har ikke skrevet om det hele, men giver vel en idé om det. Er virkelig morsomt.