Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Er der nogen, der har erfaringer med at sende den store høst til venner og bekendte inden for Danmark?
Hvordan er kontrollen og hvad kan man gøre for at skjule den dejlige lugt?

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
mit råd er send og prøv først med en lille
potion og vist det kommer frem er det jo lækket du kan og tage en pose og putte ned i noget shampoo..
elles ikke andet..

jeg har ikke prøvet det inu men der kommer sku sikket ik ???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan sende hvad du vil indenfor de danske grænser! Der er sku ingen der gider at snuse til breve og pakker indenfor postdanmark. Under alle omstændigheder så skal du selvfølgelig ikke sætte dit navn som afsender. Der er ingen kontrol med indenrigspost. Hvis du er rigtig uheldig, så napper postbuddet selv pakken og får sig en god ryger!

(Ryger Smiley)

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Zion.. det du siger med der ingen r der snuser i pakkerne passer ikk... jeg har 3 gange modtaget svampe med posten... og ud af de 3 gange har jeg 2 gange fået en kuvert der HAR været åbnet... så der r sgu nogle der tjekker de sære pakker... men eller plejer vi sgu bare og pakke hashen ind i noed sølvpapir som vi så ligger i en lille pose eller noed med kaffe i... så r du ovre det lugter af hash! =)

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
kaffe kan jeg helt klart anbefale..det dræber lugten fuldstændig...hmmm (NÆSTEN) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Pak det ordentligt ind...

så skulle det ikke være noget problem...

send evt ikke for store mængder i samme pakke.. hvis den skulle går tabt...

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
kender en der sendte x antal gram hash, de kom aldrig fram.......

tror ikke det er en go ide at sende med posten

At sende med posten, ikke noget jeg gør men jeg kunne forestille mig at:

1: Put potten i en baggie og put derpå baggien ned i en anden baggie hvor der er sprøjtet lidt sød kvinde parfume i, så tror posten at det er en kæreste pakke/brev.

2: Brug en af de konvulutter med det der plasticfis i - spray konvulutten udenpå med kvinde parfume og sæt frimærkerne på tværs (means love).

3: Ryg det hele selv og send billeder hvor du er skæv istedet og skriv hvor god en ryger det var...........

YOU GONNA HAVE FAITH

[ 21 April 2001: Besked ændret af: EGO ]

Junior medlem

Geografisk sted: Staden, chp, dk
Jeg har sendt hash til Dublin, Irland til en ven i nød... Pakkede fem gram i sølvpapir og lagde det ned i noget instantkaffe/pulverkaffe, kom det i en pakke og sendte det..... no problems at all....

Men jeg har en kammi der arbejder for postvæsnet i et af deres sorteringsrum, han har op til flere gange, op imod de 10 gange snart, taget breve med hash eller pot i. Men han har også ladt flere breve med tjald i gå forbi ham, selvom han skulle fjerne dem.... Godt at have forstående rygere arbejdende for snail-mail.dk....

At sende ryger med posten, er ligesom at efterlade/glemme ryger et sted... man ved at der er en stor chance for at man ikke ser det ryger igen...

[ 21 April 2001: Besked ændret af: N'Tal ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
pak det godt ind og læg lidt kaffe i pakken.send små mængdere så det ikke går tabt hvis nu!!! (det koster heller ikke en skid at sende noget med post danmark

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg fik sendt weed da jeg gik på højskole og det var bare pakket ind i lidt madfolie det der gennemsigtige plastiksshit og har selv sendt en smule som gave en gang No Problem

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]