Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: DK
Hej. Jeg har lige modtaget 20 gr. HBWR frø idag. Har tænkt mig at dyrke 5-6 planter.
Efter at have søgt en del her på siden, har jeg prikket hul i skallen på 6 frø og lagt dem imellem vådt køkkenrulle i en plasticskål. Er det rigtigt eller skal de ligge i blød i en kop med vand??

Og lige et spørgsmål mere.. Hvis man laver udtræk af frøene og putter det i kapsler. Skal de så indtages med det samme eller kan de gemmes uden at miste potens?

Håber nogen kan hjælpe

Senest rettet af Princevalium 28 maj 2005 20:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
du kan bruge søgeknappen oppe til højre..

Titel:
Dedikeret medlem

http://www.erowid.org/psychoactives/cultivation/cultivation_growing-the-hallucinogens.shtml#HAWAIIANBABYWOODROSE

Citat:
Efter at have søgt en del her på siden, har jeg prikket hul i skallen på 6 frø og lagt dem imellem vådt køkkenrulle i en plasticskål. Er det rigtigt eller skal de ligge i blød i en kop med vand??

Udfra hvad jeg kan læse mig til, burde det være tilstrækkeligt at blødgøre frøene og derefter plante dem.

Citat:
"Dette er en slyngplante der er ofte kan blive meget høj. Den minder lidt om morning glory, men har en anderledes farvet blomst og noget større frø. Planten er meget nem at dyrke, siden næsten alle frø, der ikke er for gamle, bliver til planter. Når den danner frø, vil den lave en lille kuppel hvori der er 7-8 frø, og man høster som regel frøene når disse kupler er helt tørre og brune. Det er en plante som nemt kan dyrkes i Danmark, men man skal ikke give den frost, så om vinteren er det en god ide at tage den indendøre. Der er ikke nogen specielle problemer med at få den til at gro, men der vil alligevel gå omkring to somre inden den blomstrer og danner frø. Når planten bliver større, er det vigtigt at den får en pind eller noget andet, som den kan gro omkring eller op ad, for det var som sagt en slyngplante der bliver mere end 10 meter høj, hvis man altså lader den vokse"

Mht. opbevaring er jeg ikke sikker på, hvad LSA reagerer med, men det er der helt sikkert op til flere personer, herinde, der kan give dig svar på :)

Titel:
Junior medlem

DeF skrev:
http://www.erowid.org/psychoactives/cultivation/cultivation_growing-the-hallucinogens.shtml#HAWAIIANBABYWOODROSE

Citat:

Udfra hvad jeg kan læse mig til, burde det være tilstrækkeligt at blødgøre frøene og derefter plante dem.

Citat:
"Dette er en slyngplante der er ofte kan blive meget høj. Den minder lidt om morning glory, men har en anderledes farvet blomst og noget større frø. Planten er meget nem at dyrke, siden næsten alle frø, der ikke er for gamle, bliver til planter. Når den danner frø, vil den lave en lille kuppel hvori der er 7-8 frø, og man høster som regel frøene når disse kupler er helt tørre og brune. Det er en plante som nemt kan dyrkes i Danmark, men man skal ikke give den frost, så om vinteren er det en god ide at tage den indendøre. Der er ikke nogen specielle problemer med at få den til at gro, men der vil alligevel gå omkring to somre inden den blomstrer og danner frø. Når planten bliver større, er det vigtigt at den får en pind eller noget andet, som den kan gro omkring eller op ad, for det var som sagt en slyngplante der bliver mere end 10 meter høj, hvis man altså lader den vokse"

Mht. opbevaring er jeg ikke sikker på, hvad LSA reagerer med, men det er der helt sikkert op til flere personer, herinde, der kan give dig svar på :)

Tak for svaret. Jeg prøver at lade dem ligge et døgn mere og se om de ændre sig.

Jeg har jo heldigvis 194 tilbage at øve mig på minus dem jeg skal spise :D

Titel:
Junior medlem

Hej alle

Nu har jeg plantet 12 frø... uden resultat.

sidste weekend lavede jeg extraktion af 24 frø og delte det med en kammerat og tog i byen uden nogen som helst virkning.

For 10 min. siden har min makker og mig så spist 10 frø hver... knust mellem tænderne og sunket... Har desuden røget hash, drukket øl og taget snitter( den dårlige) venter og ser om der sker noget...!

hvis der ikke sker noget idag.

Kan de så ha været for gamle? købte 20 gr. hos ethnoplanet for 500,-
De er fra Pakistan. Kan det være et problem?

Håber nogle kan hjælpe...
Skriver igen, hvis der er nyt i sagen

Titel:
Junior medlem

Så har vi spist 14 hver.... Ingen virkning

Titel:
Junior medlem

18 frø ingen virkning..?? Ærgeligt

Så må vi jo ryge en kræmmer :roll:

Titel:
Junior medlem

Fup frø :evil: :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det lyder underligt. Du burde da også kunne mærke nogle af bivirkningerne ved den dosis. Er du sikker på det ikke er Morning glory du har fået fat i?

Titel:
Junior medlem

Helt sikker.... Og de gav sgu ingengang ondt i maven :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Kan du poste nogle billeder eller evt. sende nogle frø med posten? :D

Titel:
Junior medlem

HBWR frø 20g

Den smukke tropiske klatreplante Baby Woodrose vokser over store dele af verdenen og prises for de smukke blomster. Spredte kilder peger imidlertidig på at frøene fra planten blev brugt entheogent af Kahuna shamen i Polynesien og Oceanien. Disse frø er høj kvalitet.

Indhold: 20 g / ca. 200 stk.
Form: Frø
Oprindelse: Pakistan

:arrow: Der er ikke noget at tage fejl af... De er sikkert så billige fordi de er for gamle :roll:

Titel:
Junior medlem

Billede

Titel:
Medlem

jeg var derinde fredag og snakkede om tilbudet, det er fordi det er klasse 2 frø at i får dem så billigt (og så dårlige) jeg købte istedet for 500,- klasse 1 med oprindelse i Hawaii og man kan tydeligt se forskel på frøene.
well anyways, min kæreste og jeg sad lidt og besluttede og for at tage 3 hver, bare til at sætte aftenen igang, så jeg piller skallen af 6 og knus 2x3 frø og kommer dem i Bacardi Lemón shots. de står så i 1 time ca.... vi får drukket en flaske champange på den tid.
vi er klar til at tage dem. væsken bliver indtager (med knuste frø og det hele) og ligger i mundhulen i ca 5 min. resten bliver slugt.

vi tager i byen og kommer hjem et par timer senere. vi har danset vildt, så vi kan efterhånden godt mærke alkoholen lidt men frøene er der ingen tvivl om. alt var lidt flottere, musikken var lidt bedre.... det var slet ikke en psyko aktiv dose, men nok til at starte hende ud eftersom det er det første hun tager ud over thc.

well, vi kommer hjem og sætter og til at se film.... vi får røget 2 joints og stener godt over filmene. normalt når vi har røget falder vi i søvn, men med disse frø involveret bliver klokken 7 om morgenen før vi falder til ro. vi fik MEGET energi af dem. og filmene var hylende morsomme når nu man havde combi af thc og lsa.

så hvad jeg skal gøre måske idag er at tage 6 klasse 1 frø knust i vodka bare for sjov skyld.

jeg skal også gro nogle, men det kommer jeg tilbage til.....

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
funk>mange tak fordi du sagde det,det er rigtigt rart at vide hehe såeh tror jeg da jeg vil købe nogen men er 1 klasses frøene dem hvor man skal købe et vidst parti? der stod jeg nemlig af :lol:

Titel:
Medlem

aner det ikke. har ikke bestilt fra nettet og bruger kun siden som katalog.... jeg køber det i hånden, for så kan jeg se varen inden jeg køber :)

jeg kan sige at jeg indtog 6 1ste klasse frø idag, og det var/er som at have røget en kæmpe bønne dog uden sløvheden.... er vildt hyper. haha.!!

så køb dem, men tag ind i butikken :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvis du mener ethno så kan jeg ikk ligefrem bor squ da i jylland! vestjylland nærmere bestemt :wink:

Titel:
Medlem

nåe, heh, ok :)

så prøv at når du bestiller lav en lille NB hvor du giver til kende at du fortrækker klasse 1 frø. jeg trippede på dem igår (6 stk) og jeg var hyper i 4-6 timer og havde det hele tiden som om jeg havde søget den største fede, dog uden sløvheden. hehe. dejligt.

fredag tager jeg nok på Frame eller Amager Bio, og der vil jeg øge dosen :)

forresten, så skal du huske når du skal dyrke dem at de skal være nicked and soaked

that the higher beings for Erowid

mvh
ob

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]