Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ,
Junior medlem

,

Senest rettet af stqv 26 aug 2014 18:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Gå ind på google og søg på "drug test pass THC" så finder du en masse produkter som muligvis virker.
Ellers vil nogen anbefale dig at drikke meget vand og/eller citronsaft eller en masse andre ting - søg på siden, søgefunktionen er oppe i højre hjørne! :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Har ens læge engentligt ikke tavshedspligt?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Eller osse sku du maaske bare fortaelle dine foraeldre at du ryger hash?

Da klart den bedste loesning. Aerlighed frem for alt :) Over for ens foraeldre om visse ting that is

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hurby skrev:
Har ens læge engentligt ikke tavshedspligt?

Jo jeg tror man skal gå med til at ens forældre kan se testen (medmindre man er under en eller anden lavalder?), men det er jo også suspekt hvis man nægter.
Medmindre man altså har nogle ekseptionelle talegaver og kan snakke sig ud af det med henvisning til menneskerettigheder, basal frihed, flowerpower eller noget andet der holder :)

Mvh Jonas!

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
stqv skrev:
Min mor har sagt at jeg skal til lægen og have taget urin test..
jeg syger bong hver dag... kan man godt´fuske så man ikke kan se den i testen???

Et ærligt spørgsmål kræver et ærligt svar.

Jeg går ud fra at du er 100% sikker på, at den urintest har med mistanke om et formodet stof-forbrug at gøre, så derfor svarer jeg derudfra.

Der går rigtig lang tid (flere uger) inden sporene af dit forbrug er væk, når det er et cannabisforbrug på daglig basis. Om du så kan snyde testen med diverse kits eller f/x farlige trix, skal jeg lade være usagt. Det har også en del at gøre med, under hvilke omstændigheder testen bliver aflagt (står lægen fx. og kigger på, mens der aflægges?).

Men omvendt sagt - hvis din mor hiver dig med til en test, og du i forvejen fyrer den fede hver evig eneste dag - så skulle du overveje om hun i grunden ikke alligevel har noget at have sin bekymring i. Det tror jeg måske hun har.

Jeg synes du skal være ærlig, og lægge alle kort på bordet, som Jugg foreslår. Det kan vise sig at det er den bedste beslutning, når alt kommer til alt. Og så har du også selv taget et initiativ.

P.S.: Hvor gammel er du?

Held og lykke med din "sag".

Mvt. Jesper.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
lad være med at ryge i ca 2-3 uger, så kan det ikke ses i urinen. ellers en slat flydende sæbe eller salt i urinen, men er din læge en idiot så ser han denne løsning som positiv, fordi det bare slører resultatet, og det kan vist godt ses at den er fake...i øvrigt er jeg ikke 100% sikker på at det virker, men det er disse ting eller citronsaft jeg har hørt sku være bedst.. eller fortynd den med vand.

Men jow smid kortene på bordet eller hold en pause... er du under 18 bør du slet ikk ryge :lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

At komme salt eller saebe i din urin hjaelper ikke... hvorfor fanden skulle det, det?

Ej heller vil 2-3 uger vaere nok til det ikke kan ses mere. Isaer ikke naar han har et dagligt forbrug/misbrug. Det hober sig op i kroppen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hash kan spores i urinen i lang tid fordi at der kan komme thc ud fra fedtceller i hjernen/kroppen...

Blev testet negativ i en urintest på et misbrugscenter efter 3 uger... Havde inden de 3 uger røget hver dag i ca. 6 år...

Titel:
efter 3 uger - de der fucking konsulenter siger squ da 6-10 uger - fuck dem

ha ha ha ha - så er jeg squ clean næste gang jeg skal pisse *lol*

fuck arden kommune

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]