Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Anjin-san skrev:
er sågar begyndt at tænke i protein/kuldhydrat-indtag.
ikke har lyst til at ryge, selvom jeg har en fed klump ryger liggende. Halleluja!

præcis såen skal det være. har også tænkt på protienpulver i form af creatin eller ligende.... Det der med at ha en klump liggende er fedt, når man ikke gider at ryge den...
Har også en klump liggende og havde aldrig troet jeg ku holde mig fra den, men det kan man når man tæker i andre baner.. Misbrugscenteret siger jeg skal smide den og alt mit rygeudstyr ud, men forklarer dem at det giver mig selvtillid at ha den uden at ryge den.. de mener jeg er urealistisk mht. at blive stoffri, men de skal bare STFU sometimes syntes jeg. de skader en mere end de gavner når man selv har den rigtige indstilling. Så farvel og tak til dem... Dette er for dem der ikke har nosser til at stoppe på egen hånd. De har ikke hjulpet mig en skid, men jeg har hjulpet mig selv ved at ta skridet og kontaktet dem.. men mange misbrugscentre stempler en som junkie og de tror ikke man har en rygrad
De bliver ved med at køre i man har et problem, og det er forkert..
Jeg har haft et problem og gider ikke at de skal blive ved med at køre i det. Råber ad dem hver gang jeg er dernede, fordi de håner en, så næste gang siger jeg farvel og tak...
Havde et problem med at holde mig fra hashen da det var min "bedste ven" i mange år... fandt så ud af at det ikke var den ven jeg søgte her i verden... var sgu svag men "no fucking laughing matters" for Hverdagsbrug er noget lort. Det har jeg indset og de fatter ikke at jeg har den indstilling nu.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
@A.MUS; Venner til støtte, til hver en tid. Det er ihvertfald noget der hjælper... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
:wink: you got that cobz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]