aliaarhus skrev:
Jeg har på det sidste læst en del om Lucid Dreaming og om drømme generelt, Jeg har følt mig selv bevidst i drømmene, men uden at jeg har kunnet gøre hvad jeg ville.
Drømmene den sidste måneds tid udviklede sig til livagtige mareridt, selvom jeg ikke tog et trip og gik i seng. Jeg har været voldsomt fascineret af det, især følelsen af at vågne sikkert op i sin seng under dynen efter man er blevet jagtet i de smukkeste og mest skræmmende landskaber. Men hver gang jeg vågner bliver jeg irriteret over at jeg ikke har kunne bevæge mig i drømmen som jeg ville.
"Drømmeurt" (Calea zacatechichi)
"Food of the dead" (Argemona mexicana)
Sjovt at jeg kan genkende alt med de livagtige drømme. Det føltes på en måde at man er vågen fordi det er så virkelig.. Kan os høre lyde, og tit føltes det som om der er en anden der sover i rummet os, på sofaen.. ikke ubehaliget da jeg drømmer at det er en ven eller ligende. Kan ik se personen, men hvis i kender fornemmelsen af det ved i hva jeg snakker om. kan jo høre personen sove.. Men det med de livagtige drømme har også fået mig til at søge info om drømmeurten.. Og så tænker jeg på at jeg vil kontrollere drømmene inden jeg går i seng. det er lykkedes mig et par gange faktisk. hvor jeg drømmer mens jeg er lysvågen(føltes det), men er lam i hele kroppen og kan ikke bevæge den, selvom jeg prøver. men som om min krop sover..
Kan genkede dine oplevelser om natten især efter det vilde 2CB trip jeg havde..
Drømme urten Calea zacatechichi ved jeg skal drikkes i the, og ryges også inden man går i seng. men de småting jeg ved om dette, ved du sikkert allerede..
For mig er det ikke altid mareridt, men ofte drømme som er forbundet med dem fra de forrige natter.. Er altid på lejrskole hvor stoffer, kvinder, venner, politi og min gamle mor er indblandet stort et hver gang. starter godt men ender tit i maridt.. men kan drømme om mange ting på en nat.. Drømmer os meget om min tidligere kat. kan høre den kradser i gulvtæppet osv.