Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 08:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: odense (oprindeligt jylland)
jeg er sgu enig fuldt ud....men os et par andre ting

-mixer fixer
-og under puf puf pass, så er det kun puf puf

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Fuck ryger kultur...!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Bowphus: B3nd er ikke nærig, men han vil gerne have lov at tænd jointen og ryge omtrent halvdelen selv, hvilket jeg synes er fair nok. For som han siger - køb jeres eget, alle kan jo erhverve sig en lille klump selv.

Og tak for skænken sidst, b3nd. "skal du ryge det hele selv?" :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Rygerkultur hmmmmmmmmm...

Sender den aldrig den samme vej, det er lidt ligemeget om det er til venstre eller højre synes jeg. Det kan godt være at jeg sender den samme vej, men det er ikke noget vi lægger mærke til når vi ryger. Men selvf. bliver den sendt den samme vej som den startede med :D

Og selvf. brænder man ikke jointen skæv, det er da klart. Og hvis det sker, så retter man den op før man sender den videre. Det er også vigtigt at jointen er blevet "vendt" da den blev fyldt, da hashen godt kan lide at lægge sig i den ene side, og derved brænder hurtigere der hvor der er mest tobak (sker selvf. kun når de andre laver en ;) ) Hvis man er udenfor, synes jeg at det er sværere at holde den lige.

Nyd rygeren, og lad være med at vold-suge på jointen. En joint den skal passes og plejes, vedligeholdes og nusses omkring. Hvis man er god ved jointen, er jointen også god ved dig. Hastværk er som sagt lastværk, og jeg synes ikke at man skal skynde sig med en joint, på nogen måde, undtagen hvis man har helvedes travlt. Men hvis man har en panser i hælene, synes jeg det er OK at suge lidt hårdere, så man får det meste med... :P

Og selvf. er der da den: Alle SKAL aske på sig selv eller gulvet mindst en gang. Der er ikke noget krav med at man skal gøre det 4 gange, men en gang er vel heller ikke så meget forlangt. :)

Vi sender jointen(e) rundt, og der er ikke nogen der LIGE skal have den først, den går den vej den går. Ikke noget der.

Noldens ejermand, har retten til at suge den hele hvis det er det han vil. Det er hans tjald. De andre ryger måske kun med på grund af personens velvillighed. (Gælder selvf. ik altid, folk kan have specielle aftaler)

Man skynder ikke på hinanden, men man kan godt sige hvis en person har siddet med jointen i ret lang tid, og den har været gået ud i fem min: ,,Skal du ikke passe jointen?" og så svarer personen selvf. ,,Jo undskyld" :D

Tømmer selvf. hoveder selv, og renser bong. Det tager så lidt tid, og det gør det hele meget bedre. En glasbong der er nem at skille ad, og noget toiletpapir/skuresvamp/stof/flaskerenser, kan sagtens gøre det på 5-10 sek. Men bare du lader være et par gange, så er det noget værre snasket, nærigt noget.

Ja, og selvf., mixer fixer, med mindre mixer vælger at lade en anden tænde.
Gælder selvf. ikke bong. Der ER det bare mixer fixer. Selvom man har smidt tobakken i ovnen og i vand osv. og fået næsten alt niko ud, er der altid lidt tilbage, og derfor ryger man det selv. Eller også ryger den person der har ristet selvf.

Alt i alt skal man bare være venlig, og ikke egoistisk. Alle skal nok få nok, og hvis man ikke er skæv, så er det da bare at mikse en til...

Det er ikke noget vi bliver sure over hvis det ikke bliver overholdt, men det sidder på rygraden, og det er bare nogle vaner der ligesom er blevet banket ind i vores bonghjerner.

Go ryger derude, og god weekend...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]