Hey alle.
Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med andre former for indtagelsesmetoder for Salvia end rygning, da det jo som bekendt kræver at man suger en hel del røg.
Forsøgte lidt med at tygge nogle blade jeg havde lagt i vand. Holdt dem i munden i ca. 45 min, men fik kun nogle milde effekter (lidt dårligere motorik, og når jeg slukkede lyset og lukkede øjnene, flød jeg lidt med den mærkelige tankegang man kender fra en Salviarus, men som er svær at beskrive).
Jeg tænkte på at vaporize, fandt frem til at temperaturen for Salvinorin-A's fordampningspunkt ligger på 277°C. Ved ikke hvornår bladene begynder at brænde, men papir ligger vist på omkring 240°, og det er vel også en form for plantemateriale. Ved ikke om man kan sammenligne det sådan, men det vil vel betyde at man skal styre temperaturen rimelig nøje, for at det ikke pludselig begynder at brænde. En kommerciel vaporizer til formålet (fandt en der kunne komme op på 300°C) ville jo nok være at foretrække, men de er satans dyre

. Prøvede selv med at varme noget 1x op på noget alufolie, og indånde det gennem et rør. Det blev noget værre juks, så ville høre om der er nogen der har nogle gode tips, til os ikke-rygere og cancer-paranoide folk

Takker

-HardcoreWizard