Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 02:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Købehavn[Århus er stadig min!]
Der er da også mange rygere i DK der ruller joints op ligesom rizla smøger!(Ruller joints i en hånd lissåm Lucky Luke, Citat Jøden). Det er nemmere at have med at gøre og man kan ikke fejlbedømme hvilken størrelse conen skal have... Det er så træls at sidde og suge i en alt for lille fed joint fordi conen var for bred, eller omvendt at der ikke er plads til alt mixet hvis den blev for lille.
Og ja, rygerkultur er meget forskellig og kan det passe at DK er et af de eneste lande hvor vi foretrækker tobakken ristet?

Titel:
Insane psychedelia user!

KarmaCowgirl skrev:
kan det passe at DK er et af de eneste lande hvor vi foretrækker tobakken ristet?

Det er jeg ret overbevist om.

Titel:
Dedikeret medlem

Ikke-rygere vil jeg da umiddelbart tro valgte at riste deres tobak inden, det kan da ikke passe ikke-rygere i danmark (som ikke ønsker at blive nicotin slaver), er klogere end dem i udlandet?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Købehavn[Århus er stadig min!]
Citat:
det kan da ikke passe ikke-rygere i danmark (som ikke ønsker at blive nicotin slaver), er klogere end dem i udlandet?

Nu er der jo mange grunde til at man bliver og forbliver ryger, det er jo mange andre faktorer end nikotinafhængighed der spiller ind.... Jeg er ikke ryger og jeg tror da aldrig jeg ville begynde at ryge smøger bare hvis jeg ikke ristede smøgerne i de joints jeg ryger. Jeg ville nok bare syntes at jointsne smagte grimt og mere krads end ellers....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
KarmaCowgirl skrev:
Der er da også mange rygere i DK der ruller joints op ligesom rizla smøger!(Ruller joints i en hånd lissåm Lucky Luke, Citat Jøden). Det er nemmere at have med at gøre og man kan ikke fejlbedømme hvilken størrelse conen skal have... Det er så træls at sidde og suge i en alt for lille fed joint fordi conen var for bred, eller omvendt at der ikke er plads til alt mixet hvis den blev for lille.
Og ja, rygerkultur er meget forskellig og kan det passe at DK er et af de eneste lande hvor vi foretrækker tobakken ristet?

ved præcist hvad du snakker om, det med en mega bred joint på 2 cm der er et helt mix i, for helvede hvor er det skod, og man kan slet ikke suge ordentligt på den og det brænder meget hurtigere, gør det hele tiden :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
KarmaCowgirl:

Citat:

Ja, i Spanien og Italien virker de ihvertfald til at være ret ligeglade, mener heller dem jeg røg med i England ristede deres tobak..

Jeg kan dog forestille mig at de rister tobakken i Sverige, Norge og Finland.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]