Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 06:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: herbal highs
Junior medlem

Geografisk sted: jylland
nogen derude som har erfaringer med disse? jeg har lige erhvervet mig en stakfuld space cadets og nogle sexstacy, men jeg vil gerne høre lidt om folks oplevelser inden jeg kaster mig ud i det. hvor stor en effekt kan jeg forvente? hvor mange vil i råde at fråde? gode råd og lignende meget velkommen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Begge produkter må vel gå under kategorien "Herbal XTC".
Space Cadets indeholder Ephedra samt en smule LSA (hvilket efter min mening ødelægger effekten af ephedrinen) Sextasy er garanteret baseret på Yohimbe (yohimbine), hvilket også er en mild stimulans, pontensforlænger og MAOi.
For et godt kick, vil jeg personligt anbefale den dobbelt dose af, hvad der anbefales. Dete er ikke sindsyg vildt, men udemærket. En grundregel med Herbal XTC er at man altid skal doble dosen - idet producenterne af lovmæssige årsager ikke må anbefale for meget.

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Du ved da lidt om det Zionboy, hvad ved du om Genesis, 3D og Shamans Dance???

Junior medlem

Jeg har prøvet Shamans Dance engang for læænge siden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er virkelig ikke pengene værd, men føler sig lidt energisk + stimuleret... lidt ligesom virkningen af et par øl og noget ephedra... save your money !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shamans Dance er forgængeren for Space Cadets! Genesis minder på mange måder om Space Cadets, men der en vist en smule mere LSA i. 3D laves desværre ikke mere, men er baseret udelukkende på sida cordofolia (ephedrin).
Hold jer væk fra de psychedeliske smartdrugs - de virker som potthead siger. 3D er et udemærket produkt.
Jeg har brugt disse produkter i en del år, men nu laver jeg dem selv. (mange penge at spare)

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Laver dem selv, hvordan????

Junior medlem

Geografisk sted: jylland
så fik jeg endelig prøvet space caddets [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] tog 6 kapsler over ca. 2 timer. det var okay, men effekten blev vist lidt sløret af at jeg ikke havde sovet i et par dage. men jeg blev da spurgt om jeg havde taget lsd så et eller andet må der da været sket med mig.
men jeg tror du har ret zionboy - den anbefalede dosis er for lille. tror jeg prøver en større dosis næste gang, og så sørger for at have udsovet i forvejen...
har for resten fundet en udmærket side for gør-det-selv folkene - http://www.health-pills.com
her findes lister over de forskellige ingredienser og deres effekt i de enkelte kapsler...null

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]