Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: DK
Hvilke urter skal man ryge/fråde/drikke/rektalindtage osv for at opnå en fed rus i stil med skunk, hash og måske endda crack hvis det findes.. er efterhånden blevet lidt træt af tjald, og jeg gider ikke begynde på alle mulige designer drugs... man blir bare så hyper..
Jeg vil gerne ha en stenet rus hvor man bare flader ud og ikke gir en fuck for noget.. Hvad er jeres bud på de fede urter som man ikke hører så meget om??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kratom på latin: Mitragyna speciosa, skulle vist være en god afløser for Hashish :wink:

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Banan og hold din kæft!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dragibus curiosa

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: DK
Hvorfor skal jeg det, Halifaxxx.. det sguda ikke noget du bestemmer

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu er Halifaxx jo sådanne set mod på dette forum så lidt har han da at sige :D

men du kan jo prøve Speciosa mitris... den skulle give et lækkert rush i nærheden af crack...

eller som Ashoka siger--> Dragibus curiosa

Titel:
Medlem

Halifaxxx skrev:
Banan og hold din kæft!

Nu ved jeg ikke om Hansen har fået slettet nogle indlæg i denne post, men hvis han ikke har så kan jeg da ikke se noget forkert i det han spørger om..?.. eller hvad? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det er så irriterende, når folk sletter posts, hvis bare der er det mindste galt med dem. Er i ikke LIDT strenge somme tider?

Men Hansen, du kan jo også selv finde "dit eget stof", som giver dig denne "stenede rus".

For som Erowid siger:

"Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source."

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der er ikke blevet slettet nogle post's i dette emne?

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg kan godt forstå at et garvet medlem som Halifax, der i mere end fire år har kæmpet for at højne niveauet herinde, bliver provokeret af en tosse der spørger om et substitut for noget der minder om cannabis og CRACK! En fuldstændig whack sammenligning!

Hvis nu den herre havde valgt at løbe nogle forskellige tråde igennem havde han sikkert kunne finde noget brugbart - eller måske et lille svip forbi Ethnoplanet og læse beskrivelser af forskellige urter ville gavne... kort sagt: Arbejd lidt selv i stedet for at spørge om alt mellem himmel og jord! - Man lærer ikke at spille klaver hvis man ikke gider at øve sig!

Titel:
Medlem

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Jeg kan godt forstå at et garvet medlem som Halifax, der i mere end fire år har kæmpet for at højne niveauet herinde, bliver provokeret af en tosse der spørger om et substitut for noget der minder om cannabis og CRACK! En fuldstændig whack sammenligning!

Jeg forstod det som om at Hansen spurgte om lovlige urter som minder om hash eller crack osv.. Det er vel ikke ensbetydende med at han sammenligner hash og crack.?..

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Hvis nu den herre havde valgt at løbe nogle forskellige tråde igennem havde han sikkert kunne finde noget brugbart - eller måske et lille svip forbi Ethnoplanet og læse beskrivelser af forskellige urter ville gavne... kort sagt: Arbejd lidt selv i stedet for at spørge om alt mellem himmel og jord! - Man lærer ikke at spille klaver hvis man ikke gider at øve sig!

Jeg er enig i at man godt kan lave noget research selv, men jeg har da af og til prøvet at søge på et emne hvor jeg ikke fandt noget jeg kunne bruge og derefter poste en post, og fået at vide at jeg selv skulle søge.

Hvis man ved der er et andet topic omkring et bestemt emne skal man selvfølgelig ikke poste en ny om det emne, men jeg kan virkelig ikke se det store problem i at der bliver stillet spørgsmål som har været stillet før. Hvis man ikke gider læse dem så spring dem dog over. Jeg selv har ikke noget problem med at skrive et svar i en post, eller smide et link, selvom jeg ved det har været diskuteret før.

Jeg kan heller ikke se nogen grund til at folk skal ind på forskellige hjemmeside eller bruge lang tid på at søge efter ting og læse en masse som ikke vedrører deres spørgsmål, hvis de bare kan stille det specifikke spørgsmål herinde. Jeg bruger gladeligt 2 minutter af min tid på at svare på et spørgsmål, hvis det kan spare ham der har lavet emnet for måske 1 times arbejde... og dem der ikke er lige så venligt anlagt som mig kan da bare springe emnet over.. :wink:

Insane psychedelia user!

440 hertz tak!

Hansen, som med alt andet er det et spørgsmål om smag og behag. Prøv at kigge postsene igennem i dette forum, eller kig hos en tilfældig forhandler, og vurder selv hvad der er noget for dig!

Der er ikke blevet slettet nogle posts i dette topic Armaghetto. Vi er ikke strenge, du har selv valgt at tilslutte dig de regler der er for dette forum, da du registrerede dig, og de regler håndhæver vi!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dextrose skrev:
Og som andre har pointeret; de gamle medlemmer bestiller snart ikke en skid andet end at sutte pik på hinanden, brokke sig over kvaliteten af de resterende brugeres posts, og generelt bare være pissetørre.

Hvis i syntes at postet er lamt, så lad dog være med at svare på det, mand... :x

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]