Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hey Folkens, kom lige til at tænke på en ting. Jeg fik røget en joint i dag. Røg egentlig ikke serlig meget, tog ca 4 store væs og 2 små. Og trippede til noget psy med en ven, vi sad stille og roligt. Havde gode settings og havde ingen spøgelser i bag hovedt men alligevel fik jeg en følese af opkast hele tiden og sløvhed og en smule kvalme. Nogle der ved hvorfor.

Ps. Har ik haft det sån de andre gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du ikke ryger cigaretter, har du sandsynligvis fået for meget tobak/nikotin. Jeg ryger ikke selv tobak, og jeg kan også få det dårligt ved et par enkelte sug, hvis det ikke er et ordentligt hashmix.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

sløvheden er normal.

Kvalmen sker hvis din smøg ikke er ristet nok. Hvis dig/dine venner ikke er mestre til at mixe ka jeg anbefale at i bruger blå savoys til at mixe med. De indeholder næsten intet nikotin (0,1mg)
De fås hos så godt som alle tobaks butikker!

Men hvis det var din første gang du røg så er det nok bare fordi du ikke har vænnet dig til følelsen!

Brug ca ½ g til et 1 smøgs mix. Ta halvstore sug og hold røgen inde i så lang tid som muligt.

Istedet for at i bare sidder og stener så bevæg jer lidt og snak og få griner.
Det hjælper ihvertfald på sløvheden hos mig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
ja men skal ud og lave noget i sin skævert det er klart at fortrække... selvom jeg nok må indrømme det er sjældent jeg får det gjordt =P

Senest rettet af KaFFeGrums 20 jul 2004 17:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

hvis det er første gang (eller en af de par første gange) du ryger, og evt. selv mixer kan det sagtens være kombinationen af halv-skidt mix, og du/din-krop ikke er helt vandt til at være skæv :wink:

Men shit happens, et hint er at evt. se en film (kan anbefale simpsons da der faktisk er en del aktion i) så man glemmer kvalmen lidt..
Og hvis man har kvalme vil jeg ikke anbefale man udfolder sig ret aktivt, da det kan virke ret så ubehageligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Du har måske fået mixet den værste niko-fed...Det får jeg det også skidt af at ryge.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Problemet er sq løst :D.. Tjaa, nok derfor som de fleste af jer siger. Men fik fyret en i dag. Og det var feeedt :D. Tror bare lige kroppen sq vænnes til andet en smøger igen :D.. Tak ska i have ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hvis jeg får kvalme af røg, er det som regel fordi jeg går sukkerkold.. så drik noget cola og æd en snickers.. så kommer man sig hurtigt igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg har også nogen gange ikke fået det helt godt, hvis jeg har røget en joint hvor tobakken ikke er ristet ordenligt. Så vil tro at det måske er det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]