tror heller ikke det har noget med de nødder at gøre, tror du har fået for meget at ryge eller bare en slags skunk der ikke lige har været din kop the, har selv før oplevet at store doser af sativa domineret skunk har givet mig panikangst, følelsen af at jeg skulle dø eller at rummet jeg var i blev mindre, jeg bliver kvalt mm.
det kan være du skal holde dig fra cannabis i et stykke tid og tage den lidt med ro, og ikke bare æde ting der ligner lort du finder i køkkenet

næste gang du skal ryge igen så prøv noget mildt pot, eller en ganske normal tjald (ikke noget super slasker nepal marok kalifens bløde øje) tjald, ryger man ikke særligt ofte kan man få en ganske god oplevlese ud af noget helt normalt havepot.
og så sørg for at holde doserne lave.
ta 2-3 væs og lig jointen og vent 5-10 minutter med at ryge igen, og gentag med at tage 2-3 væs, bliv ved sådan til du mærker effekt, vent derefter nogle minutter igen før du beslutter dig for om du skal have mere og skal du det så hold stadig doserne lave, der er ingen grund til at tricke angsten/ noia som det lyder til du har fået, lad vær med at spekulere så meget over det hvis /når du skal ryge igen, bare pas på dig selv.
(ps skriver måske lidt sjovt - har ikke sovet særlig meget i nat)