Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg har ca røget i et år...
i ondsags om morgen fandt mig og en ven en bøtte med noget muskat nød et eller andet lort man propper på æggene...
Jeg tog mig en håndfuld og spiste det, det smagte ikke godt... når men et par timer efter sagde min ven til mig noget om at man kan blive skæv af det...
Jeg følte mig lidt utilpas men ikke andet... torsdag aften røg jeg mig en stor joint af noget rimmeligt godt skunk...
en halv time efter begyndte jeg at få lidt panik og tinke om min barndom alt muligt...
ligepludslig blev jeg så svimmel at jeg slet ikke kunne se, men det gik over efter nogle sekunder...
da jeg kom jeg lagde jeg mig i min seng og der begyndte lortet. Jeg var meget bange,har svært hved at huske hvofor, jeg kunne mærke at mit hjerte banker hårdt og begynder lidt og miste bevistheden. Jeg husker lidt om at jeg var bange for at blive sindsyg, hved slet ikke hvofor og til sidst troede jeg skulle dø. Jeg var sikker på det og hved ikke helt hvofor
Jeg kunne slet ikke tinke, jeg fløj rundt i mit rum og troede at jeg var i en slags koma. Det sjove var at jeg kunne godt bevæge mig. jeg tog noget vand og lagde mig igen. Det var som om jeg blev mere og mere bange... jeg kunne ikke styre min hjerne jeg var i en anden verden. Det var virklig noget rigtigt merkeligt. 1 time efter begynde jeg at kunne tinke lidt bedre. og nu næsten en dag efter har jeg det rimmelig OK, dov der er noget inden i mig der siger mig at jeg ikke er levende? har virklig paranoia :S men det går meget bedre...

Medlem
Brugeravatar

Jeg tvivler på at muskatnødderne har noget at gøre med det. Du har sandsynligvist bare røget for meget, og så kørt dig selv op til at tro at der er noget galt. Der er ikke noget at være bange for, du skal bare have 2 - 3 dage uden røg eller andre stoffer, få noget ordenligt mad og søvn og så skulle alt være tilbage til det normale.

Medlem

Lol. Hva fik dig til at tage en håndfuld muskatnød hvis du ikke vidste det kan give en koger? :o

Og, jeg tinker også at du bare har fået lidt for meget at ryge, det går over om nogle dage hvis du holder dig fra røgen:)

Tink dig godt om før du ryger for meget næste gang :D

Medlem
Brugeravatar

Man skal passe på med at spise overdrevne mængder muskatnød. Muskatnød er giftig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tror heller ikke det har noget med de nødder at gøre, tror du har fået for meget at ryge eller bare en slags skunk der ikke lige har været din kop the, har selv før oplevet at store doser af sativa domineret skunk har givet mig panikangst, følelsen af at jeg skulle dø eller at rummet jeg var i blev mindre, jeg bliver kvalt mm.

det kan være du skal holde dig fra cannabis i et stykke tid og tage den lidt med ro, og ikke bare æde ting der ligner lort du finder i køkkenet ;) næste gang du skal ryge igen så prøv noget mildt pot, eller en ganske normal tjald (ikke noget super slasker nepal marok kalifens bløde øje) tjald, ryger man ikke særligt ofte kan man få en ganske god oplevlese ud af noget helt normalt havepot.

og så sørg for at holde doserne lave.

ta 2-3 væs og lig jointen og vent 5-10 minutter med at ryge igen, og gentag med at tage 2-3 væs, bliv ved sådan til du mærker effekt, vent derefter nogle minutter igen før du beslutter dig for om du skal have mere og skal du det så hold stadig doserne lave, der er ingen grund til at tricke angsten/ noia som det lyder til du har fået, lad vær med at spekulere så meget over det hvis /når du skal ryge igen, bare pas på dig selv.

(ps skriver måske lidt sjovt - har ikke sovet særlig meget i nat)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]