Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: horsens
Hej..
Har et problem, håber i har nogle svar
Eller det vil sige, min kæreste har et problem, hun kan ikke blive skæv! Vi har røget mange gange,og har både røget hash,skunk og pot, men det som om at lige meget hvor meget hun ryger, så kan hun slet ikke mærke det overhovedet.
Kan det være noget fysisk? For hver gang vi har røget har jeg, en garvet hashoman, gået kold, mens hun bare har sittet og ikk kunne mærke en skid, selvom vi har røget lige meget..
Så hjælp, for vi vil virkelig gerne finde ud af hvad det er der gør det...

HJÆÆLP!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Indhalere hun korrekt? Har aldrig hørt om genetisk tollerence for cannabis. At nybegyndere ikke bliver skæve skyldes normalt enten at de ryger dårligt/svagt materiale, eller at de ikke indhalerer, siden du bliver skæv er mit bud at din kæreste ikke indhalerer.

Vh.
Bismann

Titel:
Medlem

ja giver BisMann ret her. 4 - 5 gode lunge hvæs fra en skunk joint er nok til at sende de fleste nybegynder til tælling.

Titel: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
Ryg lidt spand på hende, hvis ik hun bliver skæv af det - så er der noget galt..

Titel: Re: ....
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Mushi-mango skrev:
Ryg lidt spand på hende, hvis ik hun bliver skæv af det - så er der noget galt..

:yeah:

Titel:
Medlem

guldkakao så er der ikek problemmer med inhaleringen - men doser lavt og lavt evt så der er en enstra kop eller 2 til senere - giv dog god tid til at virkningen indtræder - der er ikke meget der er værre end at få for meget første gang det kommer til at virke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Spand og guldkakao er i mine øjne ikke så holdbart.

Spand er ikke brugbart, fordi det simpelthen er for voldsomt. Jeg er temmelig sikker på, at din kæreste ikke rigtig har fattet, at hun ikke inhalerer, og derfor vil spand, som jeg synes er en hård omgang, være alt, alt for voldsomt for hende. Hun vil hoste i hvad der føles som en evighed, og sikkert gå i gulvet bagefter. Ikke den fedeste første-gangs-oplevelse ;)

Kakao er dog en mulighed, men jeg synes det er nemt at overdosere, og svært at bedømme. Der er gået en time, hvorfor er jeg ikke skæv nu? Skal jeg mon drikke noget mere? En, to, tre, så er der overdoseret. Sådan var det i hvertfald for mig ;)

Vejen frem er en god, og velrullet joint! Med en joint opstår der ikke problemer med at regulere skæverten - man sender den bare videre, hvis man synes det er lidt for voldsomt eller kraftigt, og så kan man altid vende tilbage igen.

Så gør dig selv den tjeneste at vise din kæreste, hvordan man inhalerer, evt. lav en øvelse, hvor man holder en hånd på brystet (hendes pat .. mmm), og så ellers bare hyg jer.

Pøj med det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg har en ven med præcis samme problem, han inhalerer rigtigt, og har prøvet guldkakao men stadig uden effekt? Da han prøvede med guldkakao fik han samme dose som os andre (Som har tolerance) til at starte med, og derefter en kop mere, men det virkede stadig ikke.. Kan det passe der bare er nogen der ikke kan blive skæve?

Titel: Inhalere
Junior medlem
Brugeravatar

Er 100% sikker på at hun inhalere rigtigt.. Hun har røget i flere år, altså bare smøger..
Men er hvertfald 100% sikker på at det ikke er fordi hun ikke inhalere rigtigt, for det gør hun..

Titel: ....
Medlem

Geografisk sted: 3630
Ja okay spanden kan godt være slem, selv for en garvet ryger som mig..
Virker lidt ligesom bong..

Titel: ja men
Junior medlem
Brugeravatar

ja men nuprøver vimed nogle cannabis pandekager i aften og ser hvordan det går

skriver lidt senere ....

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

lige en extra info
hun har røget en del joints med mig
hun har røget blunt med mig
hun har røget bong
MEN fucking ingenting virker

det er simpelthen uden for min viden

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Underligt, smøg-rygere der prøver cannabis for første gang plejer næsten altid at ryge til og gå grufuldt kolde.

Mit andet bud ville ellers være at hun ikke kender rusen, og derfor ikke ved om hun er skæv, og hvad der skal til før man er skæv, men siden hun har røget en del gange med dig, ser det ud til, og på diverse instrumenter, er det nok ikke dét.

@Møgsvinn Det kommer også an på hvor meget man har i maven før indtagelse af Guld-kakao, og hvor kraftigt bygget man er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ryg det rent, jeg mærkede heller intet før jeg røg det rent. Lige lidt rent skunk i en pibe, så kører vi. 8)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

det kan selvfølige godt være at hun ikke kender rusen men hun siger at hun ikke kan mærke noget overhovdet

kan det mugligvis være noget psyksisk den muglighed har jeg også tænkt på men veddet ikke :?:

men det kunne være rimlig trippede hvis hun var fysisk immun over for thc.....

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Lav et ordenligt bong mix med en rigtig god ryger og så følg min guide i at lave et bong mix og ryg nogle hoveder på en go' bong. Hvis hun stadig ikk' bliver skæv så hiv en spand frem og set hende til at slamme hoveder indtil hun sys hun kan mærke noget :joint:

det burde virke :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lyder godt nok mærkeligt.

Hvis hun ikke kan mærke noget, så tjek efter fysiske tegn; er øjenen røde, eller hænger de etc.

Hvis hun virkelig ingen virking får ud af det, så ved jeg virkelig ikke. Hvilken slags røg er det i leger med?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg følte næsten heller ikke at jeg kunne mærke noget de første mange gange jeg røg hash. Der gik mange gange hvor jeg bare sad og røg og røg uden effekt.

Ellers kan det bare være dig som får fat i noget virkelig skod hash! :D

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har oplevet det du nævner med tre personer, alle ikke-rygere. På et eller andet tidspunkt, blev de dog alle skæve.
Den ene blev skæv efter måske at have røget 5 gange, mindst lige så meget som de andre havde indtaget, han havde angiveligt tolerans uden at have røget :S
En anden røg til tider tre gange så meget som jeg gjorde, hvor jeg blev ganske skæv. En dag blev der så gået til den. Det endte i angst, koldsved og forvirring. Personen har ikke røget siden.
Den sidste person hældte jeg potchai på. Denne person har jeg en teori om nu ved hvad det vil sige at være skæv, og derfor godt kan blive skæv på en joint nu.

Titel:
Medlem

Har selv en god kammerat der i sin tid kun havde prøvet alm tilgængeligt hash. og påstod næsten at grine flip og ædeflip var opdigtetet eller opreklameret for det virkede ikke på ham.

Meget forståeligt med kvaliteten der var tilgængelig.

Men en god joint af ordenlig kvalitet ændrede (tør jeg vidst godt sige) den overbevisning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]