Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 06:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det er let at se at dette forum plages af en masse personer der ikke har set søgeknappen.

Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå personerne, da det er svært at finde nogen gode konklusioner.

derfor tænkte jeg på, om man ikke kunne lave en sticky tråd, hvori der blev skrevet det vigtigste omkring den visionære plante, og derefter ville folk kunne stille spørgsmål I den tråd..

som fks: med bhrw frø... - jeg har set de fleste tråde igennem, dog er jeg ikke sikker på hvorvidt det er klogest bare at spise frøene uden skal, eller lave en ekstrakt med vand?...

Eventuelt også indeholdene en kort overordnet beskrivelse af stoffet. ( ja man kan læse 100vis inde på jeres tripbeskrivelser, men her tænker jeg overordnet) ligesom man med hash kan sige at man bliver lidt tåget i hoved og letsindet...?

Dette er selvfølgelig kun et forslag... jeg synes bare at det er ærgeligt at se alle de nye der kommer herind, bliver svinet til... :|

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
vi har en wiki til den slags basal viden. desuden så mener jeg ikke man kan lave en generel beskrivelse af hvad der er den bedste indtagelses metode eller beskrive virkningen af et stof. Din beskrivelse af hash er i mine øjne i bedste fald mangelfuld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
spiffy skrev:

Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå personerne, da det er svært at finde nogen gode konklusioner.

derfor tænkte jeg på, om man ikke kunne lave en sticky tråd, hvori der blev skrevet det vigtigste omkring den visionære plante, og derefter ville folk kunne stille spørgsmål I den tråd..

Altså, nu hedder det jo Visionære planteR, der er ikke én visionær plante. Prøv at forestil dig én sticky tråd, hvor de forskellige planter først skulle beskrives, og derefter stilles spørgsmål til.. Det ville meget hurtigt blive super uoverskueligt, og man ville netop ikke her have muligheden for at søge efter noget specielt, som man har ved søgning i alle tråde.. -Og én sticky tråd til hver af planterne holder heller ikke..
Det blev lidt tåget, håber du forstår hehe.. :joint:

spiffy skrev:
som fks: med bhrw frø... - jeg har set de fleste tråde igennem, dog er jeg ikke sikker på hvorvidt det er klogest bare at spise frøene uden skal, eller lave en ekstrakt med vand?...

Man er pænt tungnem hvis man efter at have læst de fleste tråde igennem, ikke kan svare på hva der er klogest, hehe..

spiffy skrev:
Dette er selvfølgelig kun et forslag... jeg synes bare at det er ærgeligt at se alle de nye der kommer herind, bliver svinet til... :|

Det er jeg fuldstændig enig i! Hader også at se hvordan folk bliver overfuset nogle gange..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]