hamp skrev:
mine meget sparsomme erfaringer med vandudtrækning af nikotin har sagt mig at en lettere ristning bagefter er med til at give den velkendte smag. Men jeg må samtidig tilstå at mine resultater har været så dårlige at jeg aldrig rigtigt har dyrket den form for nikotin fjernelse. Hvis der er nogen som har fundet frem til en god metode syes jeg en guide ville være en meget dejlig ting. (Slet skjult opfordring)
Jamen jo, hvorfor ik;D
>-Nikotin fjerning med vand guide-< <- det lyder fedt når man siger det!
(2 pakker cigaretter)
1. Stor skål.
2. Ned med tobakken i skålen.
3. Varmt vand (så varm din vandhane nu kan..måske at koge noget vand ville være at foretrække.
4. Rør lidt rundt i det lige hurtigt med en ske.
5. Lad det stå i 10 min. og så hæld vandet fra (hold hånden på kanten af skålen med en lille åbning).
6. Tilsæt nyt varmt vand og lad det stå i 10 min. og så hæld vandet fra.
7. En til gang!.. så kan man se at vandet ikke rigtig for farve længere og
så er nikotinen ude af tobakken!.
8. 1 stks BT avis.
9. Fordel tobakken så godt du kan ud på avisen (jo bedre den er spredt jo hurtigere tørre det).
10. Ca. 2-3 dage efter er det tørt og klar til brug. (efter første dags tørring skal det lige pilles fra hinanden så godt man kan).
<Tobakken smager bedre, det krasser mindre i halsen, det er mindre usundt, man slipper for nikotin stank når man skal riste, man slipper for at riste hele tiden, jamen hvorfor ikke gøre det;D?>